Nástup učitelky do MŠ

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Kamila17
Kecalka 389 příspěvků 08.05.19 07:56
Nástup učitelky do MŠ

Ahojky holky, prosím, je tu některá z Vás, která pracuje jako učitelka v MŠ? Potřebovala bych radu, co bude potřeba vše si vyřídit před nástupem do MŠ? Mám na mysli různé papíry a potvrzení, které se k této práci vztahují. Budu ráda, když mi napíšete soukromou zprávu. Moc moc děkuji :)

Reakce:
chs.jasmin
Echt Kelišová 9619 příspěvků 08.05.19 08:09
@Kamila17 píše:
Ahojky holky, prosím, je tu některá z Vás, která pracuje jako učitelka v MŠ? Potřebovala bych radu, co bude potřeba vše si vyřídit před nástupem do MŠ? Mám na mysli různé papíry a potvrzení, které se k této práci vztahují. Budu ráda, když mi napíšete soukromou zprávu. Moc moc děkuji :)

Ahoj,

nepotřebuješ nic jiného než co se dělá normálně = všechny papíry budeš mít při nástupu od zaměstnavatele.
Což je podepsání pracovní smlouvy a prohlídka u lékaře. Nepamatuji se, že bych vyřizovala cokoli dalšího.

zrcadlo
Kelišová 7466 příspěvků 08.05.19 08:13
@chs.jasmin píše:
Ahoj,nepotřebuješ nic jiného než co se dělá normálně = všechny papíry budeš mít při nástupu od zaměstnavatele.
Což je podepsání pracovní smlouvy a prohlídka u lékaře. Nepamatuji se, že bych vyřizovala cokoli dalšího.

Tak většinou ještě vyplněný osobní dotazník a kopie nejvyššího ukončeného vzdělání, někde chtějí i zvlášť formulář s výpisem praxe (kvůli započtené praxi a datu, kdy dojde ke změně platu). Ale nějaké soukromé zprávy fakt nepomůžou, musí se domluvit se zaměstnavatelem.

chs.jasmin
Echt Kelišová 9619 příspěvků 08.05.19 08:21
@zrcadlo píše:
Tak většinou ještě vyplněný osobní dotazník a kopie nejvyššího ukončeného vzdělání, někde chtějí i zvlášť formulář s výpisem praxe (kvůli započtené praxi a datu, kdy dojde ke změně platu). Ale nějaké soukromé zprávy fakt nepomůžou, musí se domluvit se zaměstnavatelem.