Nedávám učení - SŠ

Napsat příspěvek
Velikost písma:
22787
27.11.21 11:32

Ještě mě napadlo, že holka nevi co by, a místo výběru seminářů a nepovinnych předmětů má prostě všechny. Rodiče cálují, tak to škola toleruje. Škole je to fuk, jejich děcko to není. A jasně, že i z toho nepovinneho předmětu jednou týdně, musí být nějaký výstup, seminárka… teď je čtvrtletí, tak se jí to nakupilo.
Rodičům je to asi fuk, jak holka žije a co dělá a on se sama postavila do role, studuji náročnou školu, mám toho moc, ale svým příštupem všem kolem ukazují, že chci vaši pozornost. Chci být zajímavá, aspoň tímto, když už nic jiného. A asi to moc odezvu nemá. Škoda toho zničeného zdraví a proflákaného mladí učenim, to už ji nikdo nevrátí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10080
27.11.21 11:38

Ale díky zakladatelko za tuhle diskusi, ať už je nebo není pravdivá. Zrovna tenhle týden jsem přemýšlela, jestli děťátko na 8G více „přinutit“ k učení, protože mu vychází ve čtvrtletí 2 trojky, protože studium bere tak trochu rekreačně :mrgreen: Ale jak tak koukám, radši trojky levou zadní s prstem v nose, spoustu zájmů a vysmátý dítko, než samé jedničky a uzlíček nervů, který nedělá nic jiného než šrotí a šrotí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.11.21 12:01
@hanka.br. píše:
Pobavilo. Buď ráda, že nejsi. Klid by sis fakt moc neužila.
Á já věděla, že to nějakou učitelku podráždí. Můj příspěvek už byl tak dost dlouhý, nechtěla jsem to rozvádět. A asi není třeba. Rozhodně jsem nechtěla hanět ani podceňovat učitelské povolání.
  • Citovat
  • Upravit
30474
27.11.21 12:14
@Anonymní píše: Á já věděla, že to nějakou učitelku podráždí. Můj příspěvek už byl tak dost dlouhý, nechtěla jsem to rozvádět. A asi není třeba. Rozhodně jsem nechtěla hanět ani podceňovat učitelské povolání.

Vůbec to nevnímám pejorativně a ani hanlivě. Jen ten klid prostě není to, co by sis užila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12294
27.11.21 13:12
@Jahru píše: