Poradna gynekologa
MUDr. Jiří Škultéty
Zdravím, mohu se zeptat jak dlouho vás nechali z gynekologie na neschopence po kyretáži? Já mám teď týden po zákroku (zaniklé těhotenství 6+1tyden) Podle gynekoložky vše v pořádku. A chce mi ukončit neschopenku. Stále trochu špiním pobolívá mě podbřišek jsem pořád unavená a hlavně po psychické stránce se fakt necítím.
Teď nevím jestli se teda hecnout a dát to nebo si přendat neschopenku k obvodní. Pracuji jako prodavačka v potravinách a občas taháme težké věci.
Jestli se necítíte tak ještě zůstaňte doma…dala bych tomu ještě aspoň tyden
Já byla doma 4 dny, ale byla sem úplně v pohodě a na psychiku mi pomáhalo být mezi lidmi. Nechala by mě ale jak dlouho bych chtěla, to mi říkala hned, že až se budu cítit jít ať řeknu.
Já byla doma asi 3 dny. Na špinění jsem použila vložku a raději jsem byla mezi lidmi.
Když se ozveš tak tě lékař nechá doma déle.
Já byla na zákroku ve čtvrtek a v pondělí jsem šla normálně do práce.
@pechi.romi píše:
Zdravím, mohu se zeptat jak dlouho vás nechali z gynekologie na neschopence po kyretáži? Já mám teď týden po zákroku (zaniklé těhotenství 6+1tyden) Podle gynekoložky vše v pořádku. A chce mi ukončit neschopenku. Stále trochu špiním pobolívá mě podbřišek jsem pořád unavená a hlavně po psychické stránce se fakt necítím.Teď nevím jestli se teda hecnout a dát to nebo si přendat neschopenku k obvodní. Pracuji jako prodavačka v potravinách a občas taháme težké věci.
Už odpoledne jsme pracovala, ale mám sedavou práci
Do práce bych nespěchala a nechala to v klidu pořádně zahojit.
Byla jsem doma 14 dní. Přišli jsme o miminko ve 14tt. Nebyla jsem schopná jít do práce mezi lidi a přetvařovat se tam, o těhotenství a co se stalo věděli jen dva lidi na oddělení. Doktorka by mě nechala i dýl, ale po těch dvou týdnech jsem si už vyžádala návrat do práce, ale zůstala jsem na home officu, krvácela jsem skoro dva měsíce v kuse, byla jsem ráda, že můžu na svůj záchod a do sprchy kdykoliv.