Neschopenka po kyretážy

24.6.22 12:14

Neschopenka po kyretážy

Zdravím, mohu se zeptat jak dlouho vás nechali z gynekologie na neschopence po kyretáži? Já mám teď týden po zákroku (zaniklé těhotenství 6+1tyden) Podle gynekoložky vše v pořádku. A chce mi ukončit neschopenku. Stále trochu špiním pobolívá mě podbřišek jsem pořád unavená a hlavně po psychické stránce se fakt necítím. :,( Teď nevím jestli se teda hecnout a dát to nebo si přendat neschopenku k obvodní. Pracuji jako prodavačka v potravinách a občas taháme težké věci.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11800
24.6.22 12:19

Jestli se necítíte tak ještě zůstaňte doma…dala bych tomu ještě aspoň tyden

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2548
24.6.22 12:22

Byla jsem doma 14 dnů.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1482
24.6.22 12:28

Já byla doma 4 dny, ale byla sem úplně v pohodě a na psychiku mi pomáhalo být mezi lidmi. Nechala by mě ale jak dlouho bych chtěla, to mi říkala hned, že až se budu cítit jít ať řeknu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9280
24.6.22 12:45

Já byla doma asi 3 dny. Na špinění jsem použila vložku a raději jsem byla mezi lidmi.
Když se ozveš tak tě lékař nechá doma déle.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21531
24.6.22 13:32

Já byla na zákroku ve čtvrtek a v pondělí jsem šla normálně do práce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.6.22 13:35
@pechi.romi píše:
Zdravím, mohu se zeptat jak dlouho vás nechali z gynekologie na neschopence po kyretáži? Já mám teď týden po zákroku (zaniklé těhotenství 6+1tyden) Podle gynekoložky vše v pořádku. A chce mi ukončit neschopenku. Stále trochu špiním pobolívá mě podbřišek jsem pořád unavená a hlavně po psychické stránce se fakt necítím. :,( Teď nevím jestli se teda hecnout a dát to nebo si přendat neschopenku k obvodní. Pracuji jako prodavačka v potravinách a občas taháme težké věci.

Už odpoledne jsme pracovala, ale mám sedavou práci

• Citovat
  • Upravit
461
24.6.22 14:15