Neschopenka - prodavačka/pokladní

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
33
22.6.18 11:22

Neschopenka - prodavačka/pokladní

Ahoj,
prosím o radu. Jsem v 5tt a pracuji jako prodavačka/pokladní. Teď jsem na neschopence, předtím než jsem věděla, že jsem těhotná (byla jsem v 2tt), jsem omdlela a skončila a 3 dny v nemocnici s otřesem mozku (neschopenku mám od obvodní lékařky). Gynekoložka mně poslala do práce, že nemusím ani nikomu nic říkat v práci a dělat jakoby nic. Když jsem jí řekla, kde pracuji a že prakticky celou směnu se tahám s těžkými krabicemi odpověděla, že tak mně s tím někdo pomůže. Problém je v tom, že bych si to mohla odsedět na pokladně, ale já nevydržím sedět více jak 30 min bez toho, aby mně začalo bolet břicho a dělat na zvracení. Musím jsi lehnout, je to pak lepší. Dost často se mně motá hlava, tak pomalu sjedu po zdi na zem a za chvilku se to dá, a dostanu se na postel.
Navíc v obchodě se lidi chovají jako čuňata, když jsou nemocní kašlou bacily na všechny strany, hlavně na toho, kdo sedí za pokladnou. Tak mám strach, abych nechytla nějakou nemoc a neublížilo to mimču.
Práci se nechci vyhnout, ale mám strach, že bych to s tím problémem se sezením a motající hlavou nedala.
Děkuji za rady
 Majky

Příspěvek upraven 22.06.18 v 11:35

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21091
22.6.18 11:27

@Majky121 Pokud ti gynekoložka PN nedá, tak s tím horko těžko něco zmůžeš. Možná to zkusit a kdyby to opravdu nešlo, tak se domluvit, že ti jí dá třeba na 2 týdny a uvidíš, ono se to může srovnat, a pak budeš v pohooě. Já bych se hned na PN nehnala.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Janli
22.6.18 11:31

Pokud omdlíváš a zvracíš, nemá smysl být v práci. Domluv se s lékařkou, že ti napíše neschopenku na první trimestr než nevolnosti přejdou, pak se můžeš kdykoliv vrátit do práce.

• Citovat
  • Upravit
6865
22.6.18 12:08