Neschopenka v 7tt

1.2.22 10:33

neschopenka v 7tt

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak se řeší práce v době těhotenství. Pracuji jako prodavačka v obchodě se smíšeným zbožím. Pracuji 12ky, moje hlavní pracovní náplň je bouchání palet, následně tahání krabic cca od 8-16kg. Není možnost mě přeřadit na jinou práci, tohle je to jediné, co se dá u nás dělat. Následně lezu po štaflích, protože máme vysoké regály jak ve skladu, tak na prodejně. Jsem teprve 7tt, ale svoji práci absolutně nezvládám, býva mi mdlo. Má nadřízená mi oznámila, že těhotenství není nemoc a že si to moc připouštím. Všechno musím tahat bez jakékoliv úlevy. Slyšela jsem, že bych měla mít náhradu mzdy, když pro mě zaměstnavatel nemá práci, ale obávám se, že mě tam nechají umřít, než by mi něco vyplatili. Je tu možnost neschopenky? Jak jste to měly s prací vy?
 Děkuji

Příspěvek upraven 01.02.22 v 11:06

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
36034
1.2.22 10:38

Dej si písemnou žádost o přeřazení na práci vhodnou pro těhotné. Pokud nic jiného nemají tak tě musí nechat doma za plný plat. Na neschopenku musí být zdravotní důvod. Někteří doktoři ji vypisuji jak na běžícím pase, někteří ne záleží jak chtějí riskovat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
169
1.2.22 10:47

Ahoj, neschopenka záleží na tvém dr. Jestli ti ji napíše.. Já jsem pracovala též v obchodě, takže tahání těžkých beden i 25 kg, do toho mi bylo zle.. Chtela jsem to v práci ututlat co nejdéle ale nakonec