Nesnáším své rodiče

Anonymní
19.6.21 17:05

Nesnáším své rodiče

Dobrý den.. Téměř odjakživa nevycházím s rodiči. Je mi 16 let a studuji první ročník střední školy. Už od mého nejnižšího věku se rodiče doma často hádali, házeli po sobě div ne věci, a otec mámu opakovaně byl. Měla jsem z otce strach, a jednoho dne to vygradovalo až tak, že ji zbil hodně, na místo přijela i policie, která to tehdy moc neřešila, máma si odnesla pár modřin a pro jistotu jela na vyšetření do nemocnice (jela jsem s ní, bála jsem se zůstávat sama doma s otcem, bylo mi 10) týden na to jsme se odstěhovali… Nové město.. Nová škola… V té jsem nezapadla, a stala se terčem dlouholeté šikany. Byla jsem trochu odlišná a vyčnívala z davu. Nadávky a pomluvy přibývaly, až se mi začalo hodně často dělat kvůli škole zle, nakonec jsem tam po nějaké době přestala chodit úplně, každé ráno jsem stresem zvracela a třásla jsem se.. Nakonec jsem přestala vstávat i z postele a pečovat o sebe, vše, každá činnost, pro mě byla velkou obtíží.. Jediné co jsem dělala bylo ze jsem spala.. Občas se šla najíst a šla na záchod.. Měla jsem vysokou absenci.. A škola.. A rodiče na mě tlačili, že pokud nezačnu chodit pravidelně do školy, bude to řešit sociálka. Začala jsem se sebepožkozovat… Jednou jsem to nevydržela.. A předávkovala se léky (v tu dobu jsem už navštěvovala psychiatra) po nějaké době mi doporučil hospitalizaci na psychiatrickou léčebnu. Po pobytu tam.. Mi diagnostikovali úzkostně depresivní poruchu. Nyní mám vztah.. A věci se díky němu začaly rázně zlepšovat, a jak už jsem psala, chodím nyní na střední školu a máme super kolektiv. To jsem si myslela.. Dokud se nezačaly zhoršovat i vztahy s mojí mámou.. Často mi nadává kvůli každé prkotině, nekupuje mi téměř nic, peníze mi na vše posílá otec (nejspíš jen kvůli tomu abych se s ním nepřestala bavit) všechno oblečení, spodní prádlo, si kupuji já… A když ji poprosím o něco.. Co vážně potřebuji.. Vytáhne na mě argument typu že jsem rozmazlená, a že mi přeci před