Nevím, co s budoucností, ani co studovat

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
24.11.19 20:15

Nevím co s budoucností

Zdravím,
Je mi 18 let a studuji na gymnáziu, tento týden musím odevzdávat přihlášku k maturitě a za chvíli i přihlášky na vysoké školy. Problém je že já absolutně nevím co dál, co bych chtěla studovat, tzn. Nevím ani z čeho maturovat, není nějaký předmět ve kterém bych nějak extra vynikala… Když jsme to řešili doma akorát to vždycky skončilo hádkou, ale já opravdu netušim co dál, co by mě bavilo, jakým směrem bych se chtěla ubírat, a dost mě to trápí navíc už mě tlačí i čas… Veletrhy vysokých škol apod. jsem zkoušela a bez úspěchu… Nevím co dělat, zažil jste někdo něco podobného, nějaká rada?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
39084
24.11.19 20:17

Tak asi vybrat předmět, který ti jde, máš z něj dobrou známku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19710
24.11.19 20:21

Já měla stejný problém a tak jsem na to šla opačně, vyřadila jsem co určitě ne a pak vybírala z toho co zbylo ;), jak u maturitních předmětů, tak u přihlášky na vejšku. v lednu budu po víc jak 5 letech řádného studia končit vš, končně! :dance:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.11.19 20:23
@Anonymní píše:
Zdravím,
Je mi 18 let a studuji na gymnáziu, tento týden musím odevzdávat přihlášku k maturitě a za chvíli i přihlášky na vysoké školy. Problém je že já absolutně nevím co dál, co bych chtěla studovat, tzn. Nevím ani z čeho maturovat, není nějaký předmět ve kterém bych nějak extra vynikala… Když jsme to řešili doma akorát to vždycky skončilo hádkou, ale já opravdu netušim co dál, co by mě bavilo, jakým směrem bych se chtěla ubírat, a dost mě to trápí navíc už mě tlačí i čas… Veletrhy vysokých škol apod. jsem zkoušela a bez úspěchu… Nevím co dělat, zažil jste někdo něco podobného, nějaká rada?