Nevím, kam na vysokou :(

naked.potatoe
30.11.20 20:31

Nevím, kam na vysokou :(

Ahoj holky :)
Za rok si podávám přihlášku na vysokou školu (řekla bych, že neplaším brzy, naopak - zodpovědně - přemýšlím včas :D), problém je v tom, že vůbec nevím, kam… Teď studuji provoz a ekonomiku dopravy (logistika, ekonomika, trochu účetnictví, nějaké technické obory atd), nad čím jsem přemýšlela, že bych pokračovala a nastoupila na obor spojený s logistikou, ale zjišťovala jsem si informace o povolání v tomto oboru a prý je velmi hektické, stresující… O to rozhodně nestojím, navíc bych ráda cestovala a práce, kterou bych mohla vykonávat z notebooku odkudkoli na světě, by mi v tom hodně pomohla. Jdou mi jazyky, ale překladatelství nejspíš není nic pro mě, zkoušela jsem si to a přepínání mezi jazyky je složitější než se zdá. :? Nad pedagogikou jsem také přemýšlela, že bych učila jazyky na střední škole či cizince, ale to nejde dělat na dálku… No nevím. :/ Jaké máte vy zkušenosti s výběrem vysoké školy? A nepracujete náhodou někdo v logistice? Budu vlastně ráda za jakýkoli komentář, jakýkoli názor, už nad tím přemýšlím delší dobu a nejspíš jsem úplně mimo realitu:)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6263
30.11.20 20:38

Tak logistika je hooodne siroky pojem. Tam tech lidi v tom retezci je spousta a dalsi spousta, kteri to cely ridi a vymysli.

Kazdopadne asi neni uplne nejlepsi cil „pohodova prace, ktera jde delat pri cestovani odkudkoliv“. Mozna neco vic realnyho. Nebo bezte na IT apod.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29160
30.11.20 20:57

V práci, nejen v logistice, se především musí pracovat. Jestli chceš sedět před noutbůkem, nabrnkni si milionáře a foť se na instáč.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
naked.potatoe
30.11.20 21:01