Učení VŠ

Anonymní
24.11.20 11:00

Učení VŠ

Nějak nevím, jak se dostat z této situace. Dálkově studuji VŠ, nemyslím, že studuji úplně náročný obor. Nicméně je toho hodně ke psaní a hodně k učení. Jedná se o humanitní zaměření. Teď k věci. Je mi přes 40 let. Dítě doma, on line výuka, dítě, které by mohlo být ve školce, ale tlačí na nás nechávat doma, když jsem se straší doma. A do toho ještě pracuji. Seminární práce píši po nocích. To mi až tak nevadí, s tím jsem počítala. Nicméně je to velmi obtížné, poněvadž nám chybí nějaká metodika, jak ty práce psát. Dobře nějak to zkouším. Teď přišlo na samotné učení. A popravdě nevím, jak na to. Já chápu, že VŠ je o samostudiu. Ale ze samostudia už se stala vysloveně extrémní forma. Přednášky byly slabé, přednášející nebyli připraveni, často ani nenaplnili čas přednášky. Do knihoven se nedostaneme. Tudíž hledám alespoň skripta, která alespoň nejak naplňují ten předmět podle sylabu. Nevím jestli už je to mým věkem, ale už prostě nevím jak se učit ta kvanta materiálu. Není to o tom, že si to přečtu a bude to stačit. To jsem zjistila už v zimním a letním semestru. Jenže to byly jakž takž přednášky a přednášející řekli, co budou u zkoušek vyžadovat a z čeho se uči, že toho bylo, nicméně bylo. Ale teď jsem v situaci, že opravdu nevím odkud začít. Doléhá na mě hodně povinností. Ale především to, že se jedná o spoustu pojmů, výrazů a obratů, které se jinak než memorovanim nenaučím. Jenže mozek to odmítá. Co byste mi prosím poradili? Potřebuji se to naučit, ale už opravdu nevím jak na to. Potřebuji se toho naučit co nejvíce, protože přednášející svou představu ke zkoušce nedal. Jak prosím na to? Jak se učíte? Nechci si stěžovat, jen bych ráda rady a tipy.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32803
24.11.20 11:11