Nezvládla jsem zápočet

Anonymní
20.1.18 15:34

Nezvládla jsem zápočet

Ahoj všem,
momentálně studuju Pedagogickou fakultu UK a dnes mi přišly výsledky, že jsem nedala na poslední pokus zápočet. Je to ale předmět, který je zároveň prerekvizitou pro předmět jiný. V pondělí zajdu na stud. odd. Moje otázka však zní, jestli máte někdo obdobnou zkušenost a jaký byl následující průběh?

Děkuju předem a přeji krásný víkend!

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20544
20.1.18 15:38

@anonymni_chytrolinka Nic, předmět zapíšeš v dalším semestru a ten navazující až uděláš zápočet. Co by ti měli na studijním říct?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5464
20.1.18 15:41

@anonymni_chytrolinka
Ahoj, také tam chodím. Nestalo se v podstatě nic moc závažného, až na to, že už jsi to mohla mít za sebou ;-). Ale chápu, že někdy to prostě nevyjde. Pokud to půjde, zapíšeš si znova předmět do letního semestru. Pokud ne, zapíšeš si ho až v příštím roce ;-).
Případně jsem slyšela, že u některého profesora se můžeš zkusit domluvit, jestli by ti nedal ještě jeden pokus. Ale to nevím na 100%, jen jsem to zaslechla při rozhovoru nějakých studentek :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
55008
20.1.18 15:42

U nas si museli kolegove, taky nejake predmety pretahnout do dalsiho semestru, kdyz neco neudelali.
Jak postupovali dal netusim, protoze to si resili sami. Pravdepodobne komunikovali se studijnim.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3774
20.1.18 15:43

Na MU v brne se dalo zazadat o mimoradny dekansky termin, vlastne ctvrty pokus. Ale jen omezene. Mozna to jde i u vas. Nebo zkusit napsat uciteli, jestli bys presto nemohla nastoupit do toho predmetu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3154

Já bych šla za vyučujícím, třeba ti dá ještě černý termín…