NMgr. v sociální práci

Anonymní
12.10.20 17:18

NMgr. v sociální práci

Ahoj,
studuji poslední rok bakalářského studia v oboru příbuzném sociální práci a rozhoduji se, kam jít dál. Na 100% chci jít na kombinované, jinak nejsem moc velký student :pocitac:, takže bych chtěla něco, kde to bude co se týče náročnosti spíš volnější :dance:. Rozhoduji se tedy mezi Osu FSS - Sociální práce, Muni FSS - Sociální práce, Uk FHS - Supervize a JČU ZSF - Management sociální práce. Kdyby tu byl někdo se zkušeností z těhle oborů budu ráda za jakékoliv info :srdce:.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
14379
12.10.20 17:22

No vyber si to, kam pro tebe bude nejjednoduší jezdit.

A teda na supervizi na UK tě bez praxe spíš chtít nebudou a dokonce to vcelku píšou, že pokud hlavně chceš papír, tak hledej jinde.

https://krs.fhs.cuni.cz/KRS-25.html

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14.10.20 06:49

Já se hlásila (sice na Bc.) na sociální práci na OSU (kombi) a přijímačky mi přišli až extrémně jednoduché. Studuji tedy úplně někde jinde a něco jiného, ale chtěla bych zkusit nMgr. Sociální pedagogika a na OSU je taky - vzorový test mi opět přijde velmi primitivní. Takže si to asi nechám jako rezervu, pokud se nedostanu na UK.

Nicméně výuka je prý (u mého zmiňovaného oboru) 1× za 14 dní pá+so. Což se mi moc nelíbí. Momentálně jsem zvyklá na delší bloky v delších intervalech - dojížděla bych z velké dálky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5628
14.10.20 07:11

Nejméně náročné je to studijní místo nechat někomu, kdo o něj stojí. Každopádně na FHS i Masaryčku rovnou s těmito představami zapomeň.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14.10.20 07:17

Nebo UJAK má obor…tuším nějaká resocializace. Tam to budeš sice platit, ale moc se nenadřeš.

Edit - pardon, on bude bakalářský.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.10.20 17:56