Nováček

• Otevřená skupina

Skupina pro všechny z vás, které toužíte již dlouhou dobu po tom nejkrásnějším - stát se taky šťastnou maminkou.

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Otevřené přispívání (kdokoliv může příspívat do skupiny)

56
28.4.11 12:24

nováček

Ahojky,jsem tu nová a už dlouho jsem hledala nějakou stránku kde bych si mohla popovídat s někým kdo se snaží o miminko a nedaříse jako mě:((.S prítelem se snažíme už skoro 5 let a furt nic,měla jsem podstoupit i umělé oplodnění ale pan doktor to zastavil zdůvodu malých vajíček takže moje naděje zase zhasla.Někdy si říkám že to vzdám že to malé roztomilé mimi mi prostě není souzeno:((.Děkuji že se s vámi můžu podělit o své trápení

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
524
4.5.11 10:25

Ahojky,jsem zde také nováček a řeším něco podobného jako Ty.Přítel nemůže mít děti a mě čeká IVF s dárcem.Jsem z toho nervózní,protože zatím pořádně netuším,co mě čeká.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
56
5.5.11 13:30

Ahojky,vím jak se asi ted cítíš tímhle jsem si tak trochu prošla akorát že ne s darcovstvím vajíček,s tím zkušenosti nemám ale jinak s Ivf.snad kdyby to loni vyšlo tak už jsem tu mohla mít malé ale bohužel se to nepodařilo.ted mě snad čeká 2 pokus ale zatím to není jisté.Budu držet pěsti at to vše dobře dopadne.Jestli se ještě můžu zeptat kdy tě to čeká?zatím se měj hezky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
524
5.5.11 14:05

Ve středu jdeme na konzultaci a tam se dozvím přesný termín.Stále ještě zvažuji,jestli nemám zkusit IUI.Je to přirozenější a hlavně to není finančně náročné.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
56
5.5.11 17:06

tak to pržím pěsti at vám to vyjde.jinak nevím možná je to cenově stejné ale opravdu nevím,já za stoplý pokus platila kolem 7000kč a vlastně zbytek by měla hradit pojištovna.já musela počkat jestli to projde u pojištovny nebo ne aspon tak nám to řekly na pohovoru.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
524
5.5.11 17:27