Očkování proti klíšťové encefalitidě při snažení o miminko

2773
19.2.04 10:21

Očkování proti klíšťové encefalitidě

Ráda bych se zeptala na vaše zkušenosti s očkováním. Chodíme velmi často se psem do přírody, v oblasti výskytu infikovaných klíšťat. Ráda bych na jaře otěhotněla, a zároveň zvažuji, zda bych se měla ještě před pokusem o mimi nechat naočkovat. Stihla bych první dvě dávky, ale co potom po roce s tou třetí? Kdyby vše dobře dopadlo, byla bych nejspíš kojící matkou. Dle příbalového letáku nikdo nezkoumal bezpečnost očkování v těhotenství nebo při kojení.

Nemáte některá zkušenost, případně vyjádření svého lékaře?

Díky

Hajinka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
24.3.04 11:01

Ahoj,

ptala jsem se svého lékaře na očkování proti klíšťové encefalitidě a v těhotenství mi ho rozhodně nedoporučil. Jestli může očkování proběhnout během kojení nevím.
Doporučuji zeptat se svého lékaře popř. na stanici, kde očkování provádí.

Lenka

• Nahlásit
  • Citovat
2773
24.3.04 11:58

Díky, Lenko, ale kostky jsou již vrženy :D . Mám za sebou první dvě dávky a možná jsem v prvních dnech-týdnech těh. Takže uvidíme. Jediné, co jsem se dozvěděla, že nevadí, budu-li přeočkována po 12 nebo třeba 14 měsících. Tak uvidím.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20
24.3.04 14:22

Encefalitida

Ahoj holky,

je vic vakcin proti klistovce. Mam dve davky Encepuru a pred podanim treti jsem otehotnela. Doporucuje se rozhodne neockovat v tehotenstvi. Protilatky i po prvnich dvou davkach jsou vysoke a staci minimalne na jednu sezonu. Treti davka mi byla doporucena po porodu. Pro jistotu se ale chrante repelenty, oblecenim atd. Clovek nikdy nevi. Dalsi info by vam dali na hyg. stanici. Mejte se fajn. Verka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
197
24.3.04 15:00

Ahoj,