Operátor skladování

Anonymní
5.5.21 16:01

Operátor skladování

Ahoj, jsem student ZŠ a tento rok půjdu na SŠ na obor Operátor skladování je to obor s výučným listem bez maturity ale od svých vrstevníku slyším jen bídu že je to obor na h*vno že na skladníka není potřeba žádné vzdělaní že to dělá kde kdo i se základkou, jako druhý obor mám Elektrikáře ale to mě tolik netáhne jako předsava řídit ještěrku nebo vysokozdvižku :-) chci se zde zeptat někoho žen nebo můžu nebo někoho kdo mý sněkym takovým zkušenost.. je to dobrý obor? po škole se dá dobře uplatnit? je tento obor jak říkají vrtevníci jen obyčejný skladník? nebo když je to přímo obor je v tom zahrnuto něco víc? případně děkuji za odpovědi, za pár dní mi přijde rozhodnutí o ne/prijetí tak se chci rozhodnout právně zda operátora nebo elektrikáře. o temto webu vím od mamky, chodí sem často a když sem dá nějaký dotaz tak se vždy chlubí tátovi za rychlé, dobré a hlavně hojné odpovědi, tak to zkouším taky i když je mi to dost trapný se tu ptát a proto prosím o anonym, díky

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30751
5.5.21 16:11
@Anonymní píše: