Opravdu to dítě chci?

29.3.25 20:03

Opravdu to dítě chci?

Ahoj, mám zvláštní dotaz, ale třeba bude moje pocity někdo sdílet a trochu mě uklidní…

S manželem jsme se začali pokoušet otěhotnět. Já už na sobě třeba rok, možná i déle pociťuji, že strašně toužím po dítěti. Ale jako by to byla spíš taková ta biologická potřeba… Neumím to asi dost dobře vysvětlit. 😏
Takhle, dětské věcičky mě vždycky v obchodě rozněžní, strašně se těším, až budeme zařizovat pokojíček, když mi někdo podává chovat miminko, tak je to úžasný pocit, a všechno tohle, chápeme se. Ten důvod, proč se ve svých pocitech občas tak trochu nevyznám, je ten, že cizí děti vlastně nemám ráda. Od určitého věku mi nevadí, jsem učitelka na druhém stupni a paradoxně mi přijde mnohem snazší a pro mě tak nějak přirozenější vyjít s bandou puberťáků. Ale třeba věková kategorie takové 5-10 let mě prostě trochu děsí. Neumím s nimi komunikovat, nejsem jednoduše „baby person“, že bych to měla v sobě. Když někde jsme a někomu tam řve dítě nebo se vyloženě vzteká a „zlobí“, tak mě to vnitřně strašně obtěžuje, i když se s tím snažím bojovat. Co když to s vlastním nebude jiné…? :roll:

Anketa

Hlasovalo:

Loreipsum doloret

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2681
29.3.25 20:09

Ja myslím, že to určitě jine bude. Já jsem nikdy nebyla úplně takovy ten matersky typ, ale s mojím miminkem je to úplně něco jiného. Strasne mě role matky bavi a jsem šťastná. Za nic na světě bych to nevymenila, a to bych nikdy do sebe nerekla, že to tak budu mít ;) když se kamarádky chlubily svými děťátky a pořád posílaly fotky, tak mě tak nikdy nebrala, ale s mojim je to prostě úplně jiné.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.3.25 20:17

Já mám 3 děti ve věku 3-16 let, miluju je nade vše, ale cizí děti, zvlášť ty nevychované, opravdu nemusím. Vlastní dítě je něco jiného, než uřvaný dítě od sousedů, to mi věř.

• Citovat
  • Upravit
35674
29.3.25 20:18