Otec blázní

104
15.9.17 21:46

otec blázní

Dobrý večer,

mám problémy s otcem už před dvěma lety měl problém, že ho někdo sleduje apod. napřed sem nevěděla, jestli je to pravda ale asi nebyla, pak byl klid nebo sem o ničem nevěděla a ted to vygradovalo, sem si jistá že trpí představami že ho někdo sleduje chce ho vykrást, ostatní mu dělají zle apod. sou období klidu a kdy to vyvrcholí, chcou ho i kvůli tomu ted před důchodem vyhodit z práce. Slíbil mi, že v pondělí půjde k doktorce, doufám, že mu dá neschopenku a pošle na psychiatrii. Máte někdo zkušenosti s něčím podobným? Co to může být za nemoc a pomůžou léky?
 Děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7205
15.9.17 21:50

Psychiatr určitě pomůže. mě to připomíná schizofrenii, ale nejsem odborník

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21373
15.9.17 21:54

@slunecnice32 ten k zadne doktorce nepujde

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9672
15.9.17 21:56

@slunecnice32 jo muj otec mel to same. nakonec bipolarni porucha.do rukou. lekaru se dostal az po pokusu o sebevrazdu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
29632
15.9.17 22:16

Určitě by měl navštívit psychiatra. Může to být např. schizofrenie, paranoia (s bludy)… Otázkou je, zda to dr. řekne, bylo by lépe, kdyby ho tam mohl někdo doprovodit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2258
15.9.17 22:22

Tak dle popisu mi to taky nejvíc připomíná schizofrenii u které ty bludy často jsou. ALe co to skutečně je může určit jen lékař až po vyšetření. Léky často pomáhají, ale tak samozřejmě záleží přesně na tom co mu je.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
104
15.9.17 22:26

Musí jít už kvůli neschopence jinak ho vyhodí z práce, doktorce budu volat řeknu jí o co jde, myslíte že ho vezmou na psychiatrii nějak akutně?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13010
15.9.17 22:29