Plete písmenka

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1099
11.9.14 20:32
@neumisa píše:
takže v říjnu byl na odklad a v únoru u zápisu prošel. Takže v pořádku, ne? dozrál. Pletení písmen v 1. třídě je běžné, ale o paní psycholožce začínám pochybovat. Tu dysgrafii stanovila na základě čeho? Dělala testy?

Nestanovila jen si myslí. Právě proto že u zápisu byl dobrý jsem myslela, že dospěl. ted´v červenci jsem chtěla kontrolu kvůli sourozencům zda také tam není nějaký problém. zítra nesu paní učitelce zprávu od doktorky. U zápisu jsem zprávu z řijna měla a řesto řekli že je na školu zralý

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10937
11.9.14 20:32

Mě to popravdě přijde vše přitažené za vlasy. CO jsem slyšela od učitelek ze školky, tak v PPP doporučují odklad všem, proto je tolik odkladových dětí, vůbec se mi nelíbí požadavky na první třídu, opravdu mám dceru v první třídě a písmenka nedělají, pouze se s nimi seznamují, tzn. mají vymalovat jedno písmenko stejnou barvou, obtahují malují vlnky, počítají do pěti, ale bez čísel, pouze s tečkami, vytleskávají slabiky, prostě to co dělali v předškolákovi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1099
11.9.14 20:34
@EvaG píše:
Mě to popravdě přijde vše přitažené za vlasy. CO jsem slyšela od učitelek ze školky, tak v PPP doporučují odklad všem, proto je tolik odkladových dětí, vůbec se mi nelíbí požadavky na první třídu, opravdu mám dceru v první třídě a písmenka nedělají, pouze se s nimi seznamují, tzn. mají vymalovat jedno písmenko stejnou barvou, obtahují malují vlnky, počítají do pěti, ale bez čísel, pouze s tečkami, vytleskávají slabiky, prostě to co dělali v předškolákovi.

Mě to právě vyděsilo, že za mnou došla a že si plete písmenka. proto jse napsala dotaz kolika dětem se po 2 týdnech pletou písmenka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10937
11.9.14 20:35