Po půlroce zpět do práce

34
12.7.13 09:03

Po půlroce zpět do práce

:nevim: :nevim: Ahojky,
malá se mi narodila v půlce března a já ještě, když jsem byla těhotná jsem se rozhodla, že se vrátím do práce hned po mateřské, malé tedy bude skoro půl roku, bude mi jí hlídat moje maminka. Vedlo mi k tomu, že mi práce velice baví, je dobře placená, kousek od domova, pouze ranní bez výkendů a svátků, máme hypotéku… Všichni mi říkají, že by tohle neudělaly, že toho budu jednou litovat atd. Jak se mi malá narodila a jsem již doma 4 měsíce, pořád se mi to honí hlavou: nebudu fakt litovat? Jenže, zůstanu-li doma tři roky, tak co potom? sice práci mi držet musí, ale ne stejnou pozici, kterou jsem si za léta vybudovala, jsem účetní a za tři roky bude vše jinak i naše firma se neustále vyvíjí. Máte někdo podobné zkušenosti? Pořád tu čtu, jak maminky hledají práci, nic dobrého sehnat nemůžou, hlavně práce je, kde se dělají odpolední směny a víkendy, což když je malé dítě si myslím, že musí být problém.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5256
12.7.13 09:08

Litovat asi budeš, že celý den neuvidíš malou, ale pokud peníze potřebujete, tak do práce běž, doba na práci je zlá, takže tak…
Co zrácený úvazek? Že bys mohla být s dcerou více? Já byla před MD taky účetní, a nějak si neumím představit jít od miminka, pracovní doba od 7:30 do 16, než člověk dojede domů, doma něco udělat, večeře, koupání, spát a další den zas

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5943
12.7.13 09:10

@Dráček79 jestli ti má kdo hlídat, šla bych do toho, aspoň to zkusit…sama bych si ráda po mateřské našla nějakou brigádku, nebo se vrátila na částečný úvazek zpět do práce, ale mi drhne hlídání… :think:

ttt

Mikina

fda 180 Kč
  • 40, 42

Lodičky

fda 200 Kč
  • 40

Maxi sukně

fda 400 Kč
  • 42, 44
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5639
12.7.13 09:11

Nikdy jsrm s tim moc nesouhlasila, ale ve tvem pripade byvh do toho asi sla. Ditko bude s babickou, ty budes s nim odpoledne a o vikendevh.