Po zdrávce na vysokou?

Anonymní
13.12.20 23:02

Po zdravce na vysokou?

Dobrý den, nyní studuji střední zdravotnickou, 2. ročník a chtěla bych se zeptat, jestli mám po škole šanci dostat se na vysokou školu. Výběru této školy celkem lituju, bohužel jsem nevěděla, co budu chtít dělat. V devítce jsem si myslela, jak mě to bude bavit, ale realita je trochu jiná, zjistila jsem, že toto chtít dělat nebudu. Chtěla bych jít na vysokou pedagogickou, samozřejmě počítám s tím, že ve čtvrťáku, možná už ve třeťáku si seženu někoho na doučování na všeobecné přijímačky na VŠ, aby mě gympláci úplně nerozváleli, ale myslíte si, že mám šanci? Slyším různé názory, buď že když se budu snažit, dokážu to a nebo že zdravky nemají na vysokou šanci.. Uvažovala jsem o přestupu, ale nechci jít zpět do prváku a nemyslím si, že bych zvládla jít do nového kolektivu, kde se teď už všichni půl roku znají, nejsem úplně typ, co by se seznamoval..

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
209
13.12.20 23:12

Na vysokou bys musela tak jako tak. Všeobecná sestra musí mít dnes minimálně Bc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
771
13.12.20 23:17

Jasné ze můžeš já jsem ze zdravky rozvalela svého času hovada z gymplu a vystudovala jsem 2 VŠ… neboj se!!!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.12.20 23:30

Studovala jsem se sestrama jako gymplačka celkem 2 vejšky. Nejdřív Bc., pak Mgr. a jeste jsem si udelala Ing., kde jich už moc nebylo, vlastně asi nikdo, ale na magistrovi 2 holky ze zdrávky mely taky stipendium a učení jim šlo samo a některé holt vyrazily už na Bc. Je to o vůli, inteligenci a motivaci. Kdybys chtěla na práva, urcitě bych ti doporučila jít na gymnázium. Záleží, co chceš učit. Jestli tělocvik a zdravovědu s biologií, tak zdrávka bude asi OK. Otázka jsou předměty jako matika, jazyky, zeměpus apod.

• Citovat
  • Nahlásit
329
13.12.20 23:32

Pokud plánuješ takovou přípravu, tak nevidím problém.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1591
13.12.20 23:33