Změna vysoké školy v oboru

Anonymní
13.12.20 14:51

Změna vysoké školy v oboru

Ahoj :mavam:
Letos studuji prvním rokem Ostravskou univerzitu, řekněme, že kvůli důvodům, které nechci moc vypisovat, nejsem se studiem spokojená ani z něj nadšená i přesto, že studuji obor Matematika se zaměřením na vzdělávání, jedná se o mezifakultní studium Přírodovědecké a Filozofické fakulty (svou kombinaci z osobních důvodů nebudu psát celou), který jsem vždycky studovat chtěla.
Začala jsem se dívat po vysokých školách, na kterých je můj obor, že bych tam přešla a zjistila jsem, že na Masarykově univerzitě v Brně je.
Tak bych se chtěla zeptat, jestli má někdo zkušenosti se změnou vysoké školy, zda to má smysl, zda je šance, že mi uznají nějaké kredity a nastoupila bych tedy do následujícího ročníku nebo musela znova dělat přijímací zkoušky a jít opět do prvního ročníku?
Budu vděčná za každou radu :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
28571
13.12.20 15:28

Dcera prechazela z Olomouce na Ostravskou, uznali minimum zkousek, musela znovu na prijimacky a do prvaku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4841
13.12.20 15:32

Na to ti odpoví nejlépe na studijním oddělení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13.12.20 16:08

Já jsem změnila VŠ, přešla jsem ze Slezské univerzity na JAMU v Brně a bylo to nejlepší rozhodnutí, které jsem mohla udělat.
Bylo to náročné a stresující, talentovky byly něco neuvěřitelného, předchozí studium nikoho nezajímalo… myslela jsem, že to studium na SLU ukončím, ale nějakým způsobem se mi podařilo pokračovat, takže teď studuju školy dvě, jsem ve dvou třeťákách, píšu dvě bakalářky a chytám dvojnásobné nervy :pocitac: :D