Pocení bez teploty

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
29.9.21 13:16

Pocení bez teploty

Dobrý den. Již mám po porodu 3 týdny ale stále mám jeden problém.
V těhotenství cca od 8 měsíce jsem začala mít návaly horka a potila jsem se dle lékařů to bylo v těhotenství normální. A přisuzovali to hormonům. Pak mi byla zjištěna preeklampsie a byla akutní sekce. Když jsem se po operaci probudila byla jsem taky spocená ale bez horečky.
Pak se to ještě doma občas stalo ale neřešila jsem to již. Jenže doma to občas ještě mám probudím se vlasy trochu mokré a jsem spocená.
Léčím se se štítnou žlázou autoimunitní porucha užívám Euthyrox 100 a pak jsem měla v těhotenství cukrovku a byla na Glucophage a inzulinu dle lékařky v těhotenství to byla prý cukrovka 2 typu ale po porodu se hodnoty zlepšili a již nic neužívám. A v porodnici jsem užívala železo byla tam hodnota na hranici tak mi ho dávali. Prosím poradí mi někdo? Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1651
29.9.21 13:28

Zajít k praktickému lékaři a nechat udělat krevní testy pro kontrolu?
U štítné žlázy - výkyvů se také hodně potím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.9.21 13:36

@Evkad K lékaři se chystám zítra a zeptám se ho.

• Citovat
  • Nahlásit
26130
29.9.21 13:41

Já to měla po porodu hormonálně, pořád mi bylo horko a byla sem spocena. Sem mohla jít v zimě v tričku a stejně bych se spotila. Urovnalo se mi to až když sem přestala kojit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1208
29.9.21 14:21

Po prvnim porodu jsem se nekolik tydnu potila tak, ze jsem se musela nekolikrat za noc prevlekat. Vzdycky jsem se probudila mokra jak po sprse. Preslo to samo, i kdyz jsem pak jeste dlouho kojila. Po dalsich porodech uz jsem nic takoveho nemela.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3355
29.9.21 16:00

Po porodu jsem se taky potila jako prase a do konce sestinedeli se to srovnalo samo, asi hormony :nevim: