Poradna očního lékaře
MUDr. Vladimír Korda Ph.D.
Krásný večer, jdu si pro radu. Minuly měsíc jsem šla se zánětem močových cest k lékaři, dostala sem atb a zaváděcí tablety. Vše dobrano, zdánlivě zabralo, super. Pak hned přišla MS, takže bez problémů. Ale! Den po skončení MS, opět, mírně pálení ale už to nebyli jako na mocak, ale spís vaginální. Zašla sem do lékárny, koupila doporučené tablety, zase chvíli dobrý. Pak přišla MS, bolest ustala úplně. Teď odešla a já už zase cítím to pálení a malinký tlak??? co to může být?
Já to mám teď taky…tak se vetřu s dotazem. Nemůžu rozpoznat zda je to ve vnitr nebo močák
100% to bude mykóza… Já to měla teď taky pálení svědění a bolest trochu i při čůrání..pořád jsem ítala i na záchodjeden měsíc jsem to léčila nějakými globulenmi z lékárny..trošku to pomolo ale nic moc…pomohl až nástup ms…pak do ovulace klid a po ovulaci znova…tak jsem šla k dr..na jedno kouknutí mi nasadila Lomexin na mykózu, doporučila preventivně máznout i přítele, jelikož si to můžou partneři předávat mezi sebou…a po dobu léčby což bylo asi 10 dní sexuální půst…A musím zaklepat…dobrý…
@kissi píše:
Krásný večer, jdu si pro radu. Minuly měsíc jsem šla se zánětem močových cest k lékaři, dostala sem atb a zaváděcí tablety. Vše dobrano, zdánlivě zabralo, super. Pak hned přišla MS, takže bez problémů. Ale! Den po skončení MS, opět, mírně pálení ale už to nebyli jako na mocak, ale spís vaginální. Zašla sem do lékárny, koupila doporučené tablety, zase chvíli dobrý. Pak přišla MS, bolest ustala úplně. Teď odešla a já už zase cítím to pálení a malinký tlak??? co to může být?
Myslím, ze se ti oslabila imunita těmi ATB, to se běžně stává, že ATB naopak způsobí přemnožení bakterií ve střevech, vagíně a je z toho průjem a kvasinky atd. Já měla zánět močáku tento rok poprvé a radši si koupila rovnou s ATB probiotika co byli i na zdravé bakterie v pochvě. Ty příznaky zánětu se mi i po vyléčení vracely, tak jsem brala skoro každý večer Blockurima -to je nějaký enzym pro močové cesty a nevrátilo se mi to, ani se nové onemocnění neprojevilo… Mé mamce se ale stalo, že se jí zánět močáku vrátil 2× po sobě a k tomu i ty vaginální problémy. ATB je taková nouzovka, ale rozhodí i to, co bylo zatím v pohodě, takže bez probiotik bych se hodně bála, ale co by mi zbylo, kdyby probiotika nebyly.
@kissi píše:
Krásný večer, jdu si pro radu. Minuly měsíc jsem šla se zánětem močových cest k lékaři, dostala sem atb a zaváděcí tablety. Vše dobrano, zdánlivě zabralo, super. Pak hned přišla MS, takže bez problémů. Ale! Den po skončení MS, opět, mírně pálení ale už to nebyli jako na mocak, ale spís vaginální. Zašla sem do lékárny, koupila doporučené tablety, zase chvíli dobrý. Pak přišla MS, bolest ustala úplně. Teď odešla a já už zase cítím to pálení a malinký tlak??? co to může být?
Po skončení ms se často stává, že se pH v pochvě, nebo sliznice zase srovnává do normálu. To způsobuje pálení pochvy, někdy tím ale vzniknou bohužel nepříjemné mykózy. Občas se toto stává i před příchodem ms.
Doporučovala bych ti skočit si na gyndu a donést moč na rozbor obvodnímu nebo přímo na nefrologii.
Kdyby to byla mykóza, ať se to nerozjede ještě víc, dokáže to být nepříjemné. A případně se zánětem močového měchýře to samé. ![]()
Doporučuji testy na chlamydie, ureaplasmu a mykoplasmu. Měla jsem 4 přítele a tři měli ureaplasmu a jeden k tomu i chlamydie. Od té doby jsem přišla i všechny iluze o světě. Můžeš si zkusit najít jak procentuálne to často lidi mají. Je to až děsivé.