Porodnice Ostrava Vítkovice a stop stav

2810
13.1.12 21:17

Porodnice Ostrava Vítkovice a stop stav

Dobrý večer.
Na toto téma mě přivedla předešlá diskuze o přeplněnosti porodnice. Proto by mě zajímalo, jak je na tom vítkovická porodnice. Nevíte prosím některá, jak to tam momentálně vypadá s obsazeností? Ráda bych rodila právě zde, ale VIP kartu nevlastním a nerada bych pak jezdila jinam.
Děkuji za ohlasy.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3234
13.1.12 21:24

studuju na porodní asistentku, spolužačka že školy tam pracuje na 6nedělí a co jsem se jí posledně ptala (cca před týdnem), tak že mají pořád plno, ale stop stav myslím nevyhlašovali a když už ho vyhlásí tak hlavně pro sanitky, aby k nim rodičky ani nevozili. Já když jsem tam rodila tak ten den jsem byla zrovna poslední přijatá,pak byla hned stopka do druhého dne a to mě přijímali v 10h ráno. uvidíš až tam pojedeš,může být ten den zrovna klid, to je těžko takhle odhadnout dopředu :nevim:
VIP kartu bych si nekupovala,je to podle mě škoda peněz ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2810
13.1.12 21:27

Děkuji :kytka:
Takže je to zřejmě hodně individuální a neodhadnutelné… No doufám, že to vyjde a budu rodit tam.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3234
13.1.12 21:28

držím palce :kytka: já tam rodila 2× a byla jsem tam max.spokojená… v květnu mě tam čeká praxe, zrovna v prenatálních poradnách :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2810
13.1.12 21:31

Já právě slyšela na Vítkovice jen ty nejlepší reference, proto jsem se tak rozhodla.
Ještě jenou děkuji za info ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5502
13.1.12 21:54

Vítkovice - porodní sál - samé supr ženské :palec: :palec: :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3992
13.1.12 21:57