Postel ikea espevar

399
1.12.19 15:41

Postel ikea espevar

Ahoj.

Mate zkušenosti s postelí z ikea? Mám zájem o postel espevar - je to vysoká postel bez čela a na nožičkách. Přesně to, co hledám. Ráda bych měla pod postelí prostor, aby se tam lety neshromazdoval prach a jiný bordel.

Na internetu je minimálně recenzí ohledně této postele.. :( ani nejsem z Prahy, abych se na postel mohla podívat, ikdyz v jedné z málo recenzí v angličtině jsem se dočetla, že v obchodech mají vystavené postele s násobně lepšími matracemi, než jakou pak skutečnosti dostanete. :(( A na fotografiích z on-line obchodu je matrace krásně rovná a na stránkách bazaru jsem našla fotografie matrace, kde vypadala jako by ji žvýkala kráva :)) tak když máte doma takovou postel napište mi vaši zkušenost, a nejlépe i fotografie.

Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3126
1.12.19 15:45

My máme Hovag matraci - je v sadě s Espevar. A dobrý. Ale nemáme nijak dlouho, tak nevím, zdali se proleží. Nevyhoda je, že nelze prát ten potah. Proto mame vodeodolnou ochranu matrace ještě pod prostěradlem.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
399
1.12.19 16:02

@sediza
Děkuji za odpověď. :kytka: Také jsem hned uvažovala o vodeodolné ochraně. A také si poridim sadu Picatek, je to česká značka čisticích prostředků pro domácnost - nanotechnologie. Mají v sadě speciální sprej, kterým se ošetří látka (postel či jiné čalounění), a když něco vyteče na postel, tak to steče a nezanechá žádnou skvrnu.

Vaše matrace je po stranách rovna? Vím, že je prošívaná, ale samotný materiál není nijak moc pomackany?

Já si vybrala tento model. S jinou matrací Hyllestad tvrdá, nevím zda zvolit tvrdou anebo středně tvrdou… další dilema. :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
399
1.12.19 16:06

@sediza
Kdyby jste měli zájem…
tak je to toto…
na ČT1 byla reklama a vysvětlovali tam co a jak. V jednom z pořadů o bydlení. Přijde mi to věrohodný, je to tuzemská značka.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3126