Potíže ve školce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.18 09:17
potíže ve školce

Krásný den maminky,
Dcera chodí už 3 rokem do stejné školky, ale často byla nemocná, tak chodila min. Letos je z ní předškolačka, a chodí od září pořád. Vždy jsem se ptala paní učitelek jesti je nějaký problem a vždy mi, řekly, že žadný problém není, dcera je hodná. Ještě před pár dny, týdny. A najednou, si mě paní učitelka oslovila, že by se mnou ráda mluvila. Najednou z ničeho nic, naše dcera je na děti zlá, štípe je, tahá za vlasy, vzteká se a havně to není ted, ale celou dobu?!? Když bylo vlastně vše uplně v pořádku? :think: Dcera traví velmi často s dětmi v kolektivu, na hřištích, v koutku, u známích s dětmi, na akcícha nikdy nebyl žádný problém, když občas nekdo spíše ublížil ji, ale nic exktremně abych to řešila, stačilo říci aby si ho nevšímala. Dcera často chodí domů s tím, že ji dětí tahají, berou ji hračky, dokonce přišla domů s kousancem a štípancem.. Vůbec mě nenapadlo, abych běžela do školky si ztěžovat, chápala jsem, že toho mají paní učitelky opravdu hodně a kor když to bylo pouze jednou a už se to neopakovalo. Malá mi toho hodně říká, dokonce i že ji chlapeček štouchal, řekla to paní učitelce, ale ona nic, pořád neprestal, tak ho polila, protože to bolelo. Paní učitelka, jen že sou trdla a nedělá se to, dál to nikdo neřešil. Nemluvě o tom, kdykoliv přijdu dřív, nebo jdu kolem domů nebo do práce(autobusová zastavka vedle školky), tak na děti, hlavně malou nahlédnu, a jediné co vídím, jak paní učitelky sedí, povídají si, skoro děti vůbec nevnímají když nějaké přijde tak ho ihned odpalkuji. Do teď jsem se to snažila brát sportovně, i oni rádi vydechnou. Dcera buď sedí a staví si kostičky, nebo si hezky hraje s dětma na zahrádce a směje se. Najednou máme ve školce nejhorší dítě, které je na děti zlé, ubližuje jim, neumí stavit kostičky