Práca popri štúdiu a dieťaťa
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Práca popri štúdiu a dieťaťa
Ahojte, 2.2 mal moj synček 3 rôčky, čiže rodičovský príspevok dostanem už len 1×. Navyšek manžel má dosť slabo platenú prácu a mám veľké obavy ako prežijeme. Ja zatiaľ študujem na Vš - chýbajú mi na Ing. ešte 3 semestre. Je to strašný zabiják. Ledva to všetko stíham teraz, väčšinou 3/4 dňa venujem domácnosti, vareniu, drobčekovi…a zvyšok + časť noci venujem seminárkam, učeniu.
Manžel však na mňa začal dosť tlačiť, aby som si začala hľadať nejakú prácu, malý pôjde do školky…lenže ja mam strach, že tu školu proste nedám a dostanem sa niekde do blázninca. Preto by som chcela poradiť, nechať sa inšpirovať niečim v čom sa dajú peniažky zarobiť, a nie je to tak časovo náročné. Buď niečo na polovičný úväzok alebo na doma. Ak môžete poradte......T.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
rada je těžká,ale snad jste si mimi pořizovali když jsi studovala tak jste mohly předpokládat, že tato situace nastane..... věřím že jak začneš ke všemu chodit ještě dopráce tak se z toho zblázníš, když děti začnou chodit do školky tak jsou zprvu dost často nemocné…takž e beztak budeš třeby často domana ošetřování a žádný zaměstnqavatel tě nezaměstná… doporučuji úřad práce, tam ti dají nějaké minimální peníze první dva měsíce asi 5,5tisíce pak mín a mín…divím se ž ejsi si tedy nerozjela přivýdělek už dávno, ted jsi už mohla být za vodou mrkni mi do profilu je tam inspirace a přeju hodně štěstí
- načítám...
- Citovat
- Zmínit