Práce na doma - spolehlivá

Anonymní
8.11.20 19:27

Práce na doma - spolehlivá

Ahoj,
jsem ještě studentka a ráda bych se Vás zeptala jestli nemáte tipy na nějaké dobré brigády na doma. Našla jsem spoustu inzerátů na obalkování, skládání propisek a bůh ví čeho, ale odmítám platit za první zásilku 2000, protože spoustu lidí tvrdí, že je to podvod, tak není důvod to zkoušet znova. Rada bych si našla nějakou práci na doma, ale zatím mé hledání bylo marné. Tak jestli budete mít nějaký nápad, tak mi dejte vědět. Budu moc vděčná :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19712
8.11.20 19:29

A co umis? Tyhle obálky atd jsou podvod. Kolik ti je? Co studujes?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5542
8.11.20 19:31

A duvod proc nemuzes na normalni brigadu mas jakej? Lenost? Chces penizky z tepla domova za idealne nic moc praci?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
8.11.20 19:35

Tyhle práce z domova jsou většinou podvodné

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
8.11.20 19:36

A pokud ti už bylo 18, tak nebude žádný problém si najít nějakou normální brigádu

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
8.11.20 19:41

Hledám práci co bych mohla dělat po večerech nebo prostě když budu mít čas. Mám nepravidelný rozvrh a do toho se špatně shání něco.

• Citovat
  • Nahlásit
316
8.11.20 19:43

Je to tak, jak píší ostatní. Bez práce prostě nejsou koláče. Nikdy a nikde. Je potřeba si to uvědomit a naučit se to respektovat - čím dříve, tím lépe. Odoláš tak do budoucna bez problémů jinak velmi nutkavému pokušení nějakých nabídek na rychlé a jednoduché zbohatnutí jakéhokoliv druhu.
Takže opravdu jako studentka, pokud si chceš přivydělat, tak prostě brigádka. Těch je spousta, ale člověk musí chtít makat a nečekat za to 20 tisíc. Takový je život.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
316
8.11.20 19:45
@Anonymní píše:
Hledám práci co bych mohla dělat po večerech nebo prostě když budu mít čas. Mám nepravidelný rozvrh a do toho se špatně shání něco.