Práce na kase, problém

Anonymní
15.7.21 22:31

Práce na kase, problém

Ahoj holky, dnes jsem udělala v práci chybu. Poprvé jsem byla na kase a paní, která mě měla zaučit, si odešla zakouřit, tudíž jsem kasu musela vzít sama. Večer se zjistilo, že chybí 1000 kč a že za to můžu já. Jsem brigádník v zácviku (druhý den), je možné, že jsem chybu udělala skutečně já. Nevím o tom, že jsem podepisovala hmotnou zodpovědnost, přesto mám manko doplatit ze svého. Jsem z toho neskutečně špatná. Nadřízená je asi dost naštvaná. Já jsem student a mám tak na kafe, brigádou jsem si chtěla jen trochu přivydělat a teď tohle.. nevím, jak situaci řešit. Uznám chybu, ale na druhou stranu jsem opravdu měla být pod dohledem a co vím, tak za brigádníky řeší tyto nedoplatky firma. Budu moc ráda za vaši reakci, jsem zoufalá. :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3718
15.7.21 22:44
@Anonymní píše:
Ahoj holky, dnes jsem udělala v práci chybu. Poprvé jsem byla na kase a paní, která mě měla zaučit, si odešla zakouřit, tudíž jsem kasu musela vzít sama. Večer se zjistilo, že chybí 1000 kč a že za to můžu já. Jsem brigádník v zácviku (druhý den), je možné, že jsem chybu udělala skutečně já. Nevím o tom, že jsem podepisovala hmotnou zodpovědnost, přesto mám manko doplatit ze svého. Jsem z toho neskutečně špatná. Nadřízená je asi dost naštvaná. Já jsem student a mám tak na kafe, brigádou jsem si chtěla jen trochu přivydělat a teď tohle.. nevím, jak situaci řešit. Uznám chybu, ale na druhou stranu jsem opravdu měla být pod dohledem a co vím, tak za brigádníky řeší tyto nedoplatky firma. Budu moc ráda za vaši reakci, jsem zoufalá. :,(