Práce překladatelky

27.8.16 12:08

Práce překladatelky

Zdravím, pracuje tady prosím některá jako překladatelka. Ráda bych si tímto způsobem přivydělávala a napadlo mě, že byste mi možná některá poradila.
Zajímalo by mě především vzdělání. Vím, že nejideálnější je vystudovat přímo překladatelství. To už mám ale bohužel smůlu. Pracuji ve zdravotnictví jako farmaceutická asistentka. Nicméně angličtina je mé největší hobby. Právě se chystám na certifikát CPE. Koukala jsem, že existují také státní překladatelské zkoušky. Myslíte, že kdybych si udělala tuto zkoušku, že by mi to následně pomohlo pracovat jako překladatelka? Že by mi vůbec někdo dal šanci? Nebo je to prostě moc málo. Moc vám děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
27.8.16 12:32

Ahoj, pracuju jako regionální manažerka jazykových projektů a služeb pro jednu velkou společnost v ČR a mimo jiné mám na starosti i nábor nových překladatelů. Je to jednoduché. U nás to chodí tak, že na příslušný e-mail společnosti, pro kterou by jsi ráda pracovala, zašleš CV, veškeré certifikáty a do e. mailu stručně vypíšeš obory a jazykové kombinace ve kterých se orientuješ. Na základě tohoto mailu ti je zaslán dotazník, kde uvedeš za kolik překládáš na NS, jestli děláš i jazykové korektury, jakého jazyka jsi rodilý mluvčí, zda i tlumočíš, všechny obory které zvládneš přeložit, programy ve kterých umíš pracovat, reference, přeložené publikace, zda děláš na živnostňák či DPP atd. Po odeslání dotazníku, který se vyhodnotí jsou ti zaslány jazykové testy dle oborů a jazyků jež jsi v dotazníku uvedla. Jakmile je zašleš přeložené zpět, dávají se na korekturu rodilým mluvčím a ten je i ohodnotí. A dle hodnocení se buď spolupráce naváže či ne. Samozřejmě záleží i na ceně, kterou nasadíš a kvalitě překladů. Zdravotnictví také překládáme.

• Citovat
  • Upravit
Ou
24138
27.8.16 12:43