Práce v MŠ s dítětem

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
388
11.2.24 10:11

Práce v MŠ s dítětem

Dobrý den.

Je tu někdo, kdo pracuje jako učitelka v MŠ? Mám roční dítě se kterým jsem na rodičáku. Mám SŠ ekonomickou. Zvažuji udělat si dálkově SŠ pedagogickou a jít po rodičáku učit do mateřské školky. Myslím že by mě to bavilo.
Jak to ale chodí, když chcete přihlásit dítě do školky kde si seženete práci? Jde to? Jsme z Kladna. Viděla jsem pracovní nabídky převážně v Praze. Vezmou mi v případě přijetí dítě do školky kde nastoupím?
Jsem s ním sama. Časově by nešlo umístit ho např. v místě bydliště a dojíždět jinam.
Případně poznatky z praxe uvítám. Snad nevadí že už je mi 40+?
Neumím si představit jinak obor kam dál, abych časově zvládala dítě a práci. Samozřejmě částečný úvazek nás neuživí a ohledně hlídání také nic moc.
Děkuji za případné poznatky. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
37121
11.2.24 10:40

Já bych rekla, ze to bude kontraproduktivní, ve školce se má dítě mimo jiné naučit i samostatnosti, fungovat jinak než doma, navazovat sociální kontakty, řešit různé situace, což by nemohlo, mít tebe porad za zády :nevim: minimálně bys určitě nemohla učit třídu tvého dítěte, asi bych jako rodič ani nechtěla učitelku, co má v kolektivu své dítě, bala bych se, ze mu bude, i když třeba nechtěně, nadrzovat :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3010
11.2.24 10:52

My jsme velká školka a všechny jsme tam měly děti. Jedna dokonce přímo ve své třídě, nebyl s tím problém.
Ale asi záleží na dítěti, jestli je to mamánek co bude mít zájem ti neustále viset na krku.
Moje dítě bylo v jiné skupině, takže jsme na sebe maximálně mávli na chodbě, ale během oběda a pobytu venku jsme se nepotkávali.
Když zrovna ano, tak mělo tendence za mnou někdy víc a někdy mín chodit, nebo volat ať se kouknu-ale nic strašného, s dětmi bylo radši..

• načítám...
  • Citovat