Pracujete některá v programu VEMA?

Anonymni
20.6.09 17:33

Pracujete některá v programu VEMA?

Dobrý den,
jsem začínající mzdová účetní a chci se zeptat, zda některá pracujete v programu VEMA. Nastoupila jsem zpět do práce po RD, už půl roku se „trápím“ na nové pozici mzdovky, ještě k tomu mám nad sebou úúúplně dokonalou paní vedoucí, která si na mě vylívá zlost při sebemenší chybě a neznalosti zákona :oops:
Děkuji :cry:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
17.10.09 09:47

Vema

Ahoj,
od 1.7.2009 jsem nastoupila do nové firmy jako mzdová účetní a také tam máme Vemu, jsem z tohoto programu trochu nešťastná, můj starý program byl jednodušší a přehlednější. Hodně se v tom plácám. Teoretické znalosti mám (tedy aspoň myslím) dobré, jen ten program mi dělá potíže. Byla bych ráda, kdybych mohla veškeré problémy s někým konzultovat , už je mi trapné se na něco pořád ptát přes jejich zákaznický web. Takže jestli chceš, tady je moje adresa PAVLINA.KIRILENKOVA@sezam.cz a můžteme problémy řešit spolu (nar. 1975, 2 děti).
Pavla

• Nahlásit
  • Citovat
1
8.1.10 20:07

Vema

Pracuju s programem Vema a ráda poradím. B.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
610
9.1.10 15:40

Taky napiš ale je to opradu děs..dělám v tom dva roky a stále se ptám taky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
754
10.1.10 12:30

ahojky taky jsem dělala ve vemě tři roky… je pravda že začátky byly těžké… takže klidně se ptejte :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Kipa
23.3.10 07:09

Vema

Dobrý den,

prosím Vás, mohl by mi někdo velmi konkrétně poradit s ročním zúčtováním s Vemou? Dělám s ní teprve něco přes půl roku. Ozve se někdo? Děkuji moc.
P.

• Nahlásit
  • Citovat
22.2.18 14:08

Zdravím Vás, prosím, píšete, že pracujete v programu Wema, já zde pracuji od ledna a jsem v tom zcela neznalá, prosím, na zkoušku jsem si tvořila interní doklady a tyto se mně začaly počítat, jak je mám vymazat, už se mně nabízí 3. a já jsem je ještě nevyužila, ráda bych je vymazala, jak na to?