Predoperacni vyšetření interupce

Anonymní
29.4.20 15:47

Predoperacni vyšetření interupce

Ahojky, Chtěla bych se zeptat sem objednana na středu na interrupci. Ještě musím na predoperacni vysetreni l obvodnímu lékaři…chci se zeptat zda musí vědět že jdu na interupci nebo stačí když reknu, ze jdu na gynekologický zákrok?? Dekuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25817
29.4.20 15:49

A ty k tomu nemas zadne papiry z gynekologie? Si to tam stejne precte, ne?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1596
29.4.20 15:52

Když jsem šla na předoperační, tak lékař chtěl papír od odesílajícího lékaře s tím, co třeba má udělat za odběry. Nedali mi ho, ale měla jsem zprávu od lékaře, kde bylo uvedené, že jdu na operaci.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
880
29.4.20 16:00

Mas nejaky listecek co vse mas mit vysetrene k zakroku? pokud tam neni napsany duvod, tak rekni, ze jdes na revizi. nemusi to vedet presne. k zakroku vetsinou staci krevni obraz, koaguace a krevni skupina. nekde chteji eeg.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25817
29.4.20 16:10

Eeg urcite chtit nikdo nebude. Ekg by byt melo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5461
29.4.20 16:17
@Evkad píše:
Když jsem šla na předoperační, tak lékař chtěl papír od odesílajícího lékaře s tím, co třeba má udělat za odběry. Nedali mi ho, ale měla jsem zprávu od lékaře, kde bylo uvedené, že jdu na operaci.

Me na ty odbery predoperac. poslala prakticka, ktere jsem dostala podklady z gyndy

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
880
29.4.20 16:23

Pardon. myslim ekg a pisu eeg. :lol: delala jsem na gynde a ekg chteli anesteziologove pouze u starsich pacientek nebo pacientek s komorbiditou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1085
29.4.20 16:45

Po mne žádný predoperační nechtěli, ani mne nikdo tam neposlal.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2963
29.4.20 16:57