Překážky v práci

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
88
7.12.22 20:55

Překážky v práci

Ahoj, chci se zeptat jestli někdo nevíte zda překážky v práci musí být vždy od začátku měsíce nebo se mohou napsat od kteréhokoliv dne?
Jde o to, ze me chtějí vyhodit z práce (jinou cestou jako výpovědi a tak se s nimi dohodnout nejde) a že mi nabídly být na zacatku prosince na překážkách, abych si našla jinou práci, to jsem ale nevzala a pak jsem rozmyslela, že bych to nakonec podepsala a už to neslo zpětně, takže řeší nové a bojím se aby mi to nedali jen třeba od půlky do konce měsíce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11559
7.12.22 21:00

Překážky v práci mohou být od té doby, co nastanou. Ale nejsem právník…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1519
7.12.22 21:14

Nemusi to byt jen od zacatku mesice.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10952
7.12.22 21:18

Překážka v práci může klidně nastat i během pracovní doby přeci…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
653
7.12.22 21:22

Jak to myslis, ze to neslo zpetne? Tak pokud jsi byla v praci, tak jsi tezko mohla byt na prekazkach. Prekazky muzou vzniknout kdykoliv, treba kdyz vypadne proud a zamestnanec nemuze pracovat

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4164
11.12.22 15:38

Tak z logiky věci překážky můžou nastat kdykoliv, z minuty na minutu, nečekají na začátek měsíce.
Co to má být za překážky? Na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele? Vypadá to, že s tebou chce někdo vyje.bat, zkus to tady rozepsat víc, co se u vás děje, určitě někdo poradí, jak se nenechat napálit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Janičkaa27
20.2.24 08:12