Přeřazení na jiný úsek

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.10.14 15:47
Přeřazení na jiný úsek

Dobré odpoledne všem..
Chtěla bych se zeptat na Váš názor radu zkušenost pracuju jako prodavačka na obslužných pultech už 4 roky v jednom obchodním domě a chtěla bych bych přeřadit na usek noční doplnování důvod špatný kolektiv šéf a je tam víc důvodů zajímalo by mě jestli mě muj šef když za ním přijdu že chci jít jinam pustí nebo mě tam musí držet a nebo dát výpověd jak to funguje nevíte někdo? Na co mám nárok a na co ne děkuji Vám moc hezký den

Reakce:
malinika
Kelišová 5729 příspěvků 30.10.14 15:53

Tak v první řadě záleží určitě na ochotě šéfa a pak na pracovní smlouvě, jestli v ní máš pracovní pozici přímo vymezenou u pultů nebo ne. To přeřazení rozhodně není šéfova povinnost, ale může ti vyjít vstříc (nemusí, pokud je to jen Tvé přání). Takže se ptej přímo jeho…Také záleží, jestli je v úseku nočního doplňování potřeba dalšího člověka. Nebo jestli by se našel někdo, kdop by se s tebou chtěl vyměnit.

Uživatel je onlinej.a.n.i1
Hvězda diskuse 65103 příspěvků 30.10.14 16:36

Zcela vážně myslíš, že ti na tenhle dotaz dokáže někdo jiný než ten šéf odpovědět (možná krom jeho sekretářky, kdyby nějakou měl)?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.10.14 18:35
@malinika píše:
Tak v první řadě záleží určitě na ochotě šéfa a pak na pracovní smlouvě, jestli v ní máš pracovní pozici přímo vymezenou u pultů nebo ne. To přeřazení rozhodně není šéfova povinnost, ale může ti vyjít vstříc (nemusí, pokud je to jen Tvé přání). Takže se ptej přímo jeho…Také záleží, jestli je v úseku nočního doplňování potřeba dalšího člověka. Nebo jestli by se našel někdo, kdop by se s tebou chtěl vyměnit.