Přesnídávky BIO, znáte Sunval?

Anonymni
14.1.09 09:48

Přesnídávky BIO, znáte Sunval?

Zdravím, už jsem tady vedla jednu diskuzi o „lepších“ přesnídávkách.

Doporučovaly jste mi Sunárek, Alnaturu a Frutapuru.

Jen mi nějak uniká, které z nich jsou bio, Alnatura asi jo, ale ty ostatní?

Nevíte, které jsou bio? Hipp má jen tři - meruňkovou, švestkovou a meruňkovo-banánovou a zrovna meruňky nedělají dobře. Pak takové ty malé kalíšky, vyzkoušel někdo?

Pak je bio Hamánek, ale ten podíl kukuřičného škrou -aaach jo.

Sunval asi bude bio, vyzkoušel je někdo?

Na ceně mi až tak nesejde.

Díky za rady.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

16098
14.1.09 11:24

jestli je bio sunárek to nevím, ale mají na netu i složení, rozhodně není přislazovaný.

v bio hamánku teda píšou škrob rýžový - mám doma asi pět druhů a v žádném není kukuřičný.

já jsem zase laik - proč vadí kukuřičný škrob?
mě spíš zajímá jak je to slazené - holky tvrdí, že jsou přislazované, ale píšou že tam je např. 17,1 sacharidů a z toho 17,1 cukrů, tak tomu moc nerozumím

tu zmiňovanou jinou značku neznám, vyzkoušela jsem frutapuru, ta je nepřislazovaná, ale malému nechutnala a je zbytečně drahá jako i ostatní kelímky.

Alnatura je bio.

Hipp nekupuju kvůli ceně

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9219
14.1.09 11:48

Anonymní, nevyznám se v přesnídávkách, ale že je něco bio poznáš jednoduše podle značky - zebra s nápisem bio. Většinou je zeleno-bílá, ale na černobílých nálepkách (přelepkách) je černobílá.

Kitty sacharid je totéž co cukr, může tam být i přirozeně - z ovoce. Pokud čteš obsah živin, tak tam budou sacharidy vždycky, když je to z ovoce. Pokud by to mělo být přislazované, tak by to mělo být napsané ve složení, např. jablka, meruňky, škrob, cukr.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16098
14.1.09 12:05

já si to myslela, ale jedna kamarádka mě trošku přesvědčila, že to tak není. díky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
14.1.09 12:39