Přestávám mu věřit?

Anonymní
24.8.20 07:48

Přestávám mu věřit?

Ahoj. Jsme s přítelem už dost dlouho a já v něm ztrácím jistotu a důvěru. Čekáme spolu mimi a jsem v 5 měsíci. Možná je chyba ve mně. Chtěla bych znát Váš názor, bez blbých připomínek. Děkuji.
Nedávno jsem zjistila, že si dopisuje s jinými. Když jsem mu zprávy smazala a zablokovala čísla na další den se tam objevily zas. Pamatuje si je i když se neviděli dost dlouho. :( Řekla jsem mu, že mi to vadí a slíbil mi, že si s něma psát nebude. O týden nato jsem ho zase přistihla. :nevim: Zprávy jsem nečetla, ale napsala jsem situaci i těm holkám, aby věděly o co jde. Obě se mi ozvali dost arogantně, jako kdyby žádnou těhu přítelkyni neměl. V této chvíli jsem nevěděla co si myslet. K tomuhle všemu pracuje doma a mám nad ním dohled. Ale domů nechodí výplata a není skoro na jídlo. Pak musím prosit rodiče, aby mi něco málo poslali. Mateřskou nemám a nemám na ni nárok. Jsem ještě studentka a budu mít rodičovský příspěvek. Pořád mi koluje hlavou kde Se vyskytuje nemalá výplata. Přijde mi, že mi dost lže do očí a když se s ním chci podělit o pocity, je mu to jedno. To že on málo jí, neznamená, že budu zvracet vodu z hladu. Tím škodí miminku a ne mě. :,( Pořád říká jak je tohle jeho nejlepší okamžik. Jak mimi chce a chce svatbu :( mě to tak nepřipadá.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11748
24.8.20 07:51

Proc si porizujes dite s pritelem? Deti si porizujeme s zivotnimi partnery, ne s prateli :nevim:
Ted uz je pozde brecet nad rozlitym mlekem. To sis mela ujasnit pred 5 mesici :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.8.20 07:53

@cecetka bohužel kvůli zdravotního stavu nemůžu brát antikoncepci. Měli jsme vždy kondom a stejně. :nevim: Ale o dítě si teď dělám nejmenší starost. Střechu nad hlavou a pomoc od rodiny taky dostanu.

• Citovat
  • Nahlásit
2307
24.8.20 07:54

Tak možná kdyz mu ten mobil sebereš a zakážeš, tak toho nechá :nevim:

• Citovat
  • Zmínit