Přišla jsem o práci při VŠ

Anonymní
8.2.20 23:31

Přišla jsem o práci při VŠ

Ahoj dámy, prosím o radu. Studuju dálkové VŠ a přišla jsem o práci. Chybí mi dodělat poslední rok. Jenže když jdu kamkoliv na pohovor a zmíním, že studuju, nevezmou mě. Docházejí mi peníze a nevím, co mám dělat. :,( :,(

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

280
8.2.20 23:42

A jaký obor na vysoký děláš? Zkus přímo práci v oboru. Nebo zkusit hledat práci na částečný úvazek, alespoň prozatím

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1838
8.2.20 23:48

Zkusit hledat zkracene uvazky, na plny uvazek asi moc chtit nebudou, zalezi taky jak casto bys nemohla byt v praci kvuli skole. Co mam zkusenosti, tak studentky jsme vzdy bravali jen jako brigadnice :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
32
8.2.20 23:49

Jaký příjem jsi měla/bys potřebovala? kvůli VŠ potřebuješ upravit pracovní dobu? A co studuješ?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.2.20 23:51

Studuju sociální skoku. Nemohu do práce každý čtvrtek a duchoďáky u nás ve městě ani okolí brigádníky nechtějí. Bych brala už fakt cokoliv. Klidně budu kydat hnůj.

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
8.2.20 23:52

Potřebuju nutně zaplatit zdravotní pojištění. Jsem na provaz. Fakt :,(

• Nahlásit
  • Citovat
280
9.2.20 00:02

A co třeba zkusit dělat asistenta pedagoga v nějaké škole, myslím si že na výběr je dost. Může to být mateřinka, spec. mateřinka, základka, speciální škola

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.2.20 00:03

Jo, to znám. Je to smutné, ale základ je neříkat, že studuješ a hledat částečné úvazky/pružné pracovní doby/ výslovně řečené práce jen v některé dny v týdnu apod. Je to fakt blbý, hromada firem radši nevezme nikoho, než „studující“… Taky se můžeš poptat na škole, jestli nehledají pomvědy, nebo řešitele nějakého grantu (někdy se obsazují i studentské pozice) - to ti aspoň trošku přispěje. :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
9.2.20 00:06

A nebo personální agentura, já chodila do práce pátek, sobota, neděle