Příspěvky v těhotenství

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.04.19 15:45
Prispevky v těhotenství

Dobrý den,
chtěli bychom s přítelem miminko, ale řešíme to, že přítel je OSVČ a já stále studuji. Nebo spíš jsem vedená jako student, ale privydelavam na DPP. Na jaké příspěvky bych měla nárok? Nebylo by lepší se nechat zaměstnat než být student? Mám 2 roky po maturitě (úspěšně). Take jsem četla, že to má na něco vliv. Ale vůbec se v tom neorientuji. :-D děkuji za odpověď!

Přečtěte si článek: Sociální dávky 2019: Na co máte nárok?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:
Kriss Tina
Extra třída :D 10125 příspěvků 21.04.19 15:51

Do porodu nemáš nárok na nic, potom na rodičák. Pro těhotné žádné příspěvky nejsou. Nech se zaměstnat, musíš mít odpracovano aspoň 270 dní a pak budeš mít nárok na mateřskou. Pokud si přítel neplatí nemocenske, tak nemůžeš mít ani mateřskou přes něj.

Cenarius
Kecalka 318 příspěvků 21.04.19 15:56

S tou maturitou by to melo leda vliv, kdyby jsi po uspesnem studiu hnedka otehotnela. Pak se ti i doba studia pocita do odpracovane doby pri zadosti o materskou. Ale po 2 letech uz to nema vliv na nic.

Bandii
Ukecaná baba ;) 1367 příspěvků 21.04.19 16:03
@Anonymní píše:
Dobrý den,
chtěli bychom s přítelem miminko, ale řešíme to, že přítel je OSVČ a já stále studuji. Nebo spíš jsem vedená jako student, ale privydelavam na DPP. Na jaké příspěvky bych měla nárok? Nebylo by lepší se nechat zaměstnat než být student? Mám 2 roky po maturitě (úspěšně). Take jsem četla, že to má na něco vliv. Ale vůbec se v tom neorientuji. :-D děkuji za odpověď!

A z čeho to dítě potom hodláš živit, když už teď řešíš příspěvky?

Meily
Zasloužilá kecalka 515 příspěvků 21.04.19 16:09

Nejdriv se zajistěte a pak si pořiďte mimi. Víš jak náročné to je? Když teď řešíš přídavky, tak asi nejste pripraveni.

katintheBOx63