Přítel mi přiznal, že je alkoholik - jak to řešit?

Anonymní
24.10.24 22:56

Přítel a alkohol-nevím jak dál

Dobrý večer, potřebuji se jen vypsat a slyšet i názor jiných. S přitelem jsme spolu 3 roky, nám oběma je do 30 let. Nebydlíme spolu, já bydlím ještě s rodiči, protože ještě studuji. Přítel mi teď při naší hádce oznámil, že je akoholik a že mi to musel říct kvůli jeho svědomí. Je prý závislý a už několik let dost pije, ale poslední měsíc každý den, či ob den dost piv. Bylo moc těžké mi to prý přiznat, ale už nemohl dál mi lhát. Věděla jsem, že má k alkoholu blíže, ale určitě ne nějak nezdravě. Prý kdysi chodil na AA a chce se znovu léčit. Děsí mě hlavně to, že jsem to nějak nepoznala, sice je pravda že byl častěji podrážděný a vypadal celkově unaveně, měl výpadky paměti, ale že to mohlo být z alkoholu… Navíc měl během našeho vztahu také problémy s psychikou, ale to je na další kapitolu, já mu však zůstala oporou..Jsem zničená, moje důvěra k němu se rozpadla a hrozně mě ranilo, že mi to neřekl.. Na druhou stranu to přiznal a chce se léčit, jsem momentálně ve fázi, že nevím, co dělat, mám z toho hrozný strach. Máte s tímto některá zkušenosti? Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
24.10.24 23:12

Nemáte děti, společný bydlení, nejste manželé. Takže mu klidně zůstaň oporou, podpoř ho v abstinenci, ale do ničeho více se nepouštěj.
Mám zkušenost s otcem, zničil rodinu, vnoučata nezná, dvacet let soudů, dluhy kam se podíváš a stal se z něj manipulant, psychický tyran a vyděrač.

• Citovat
  • Upravit
616
25.10.24 00:47

Holka, uteč, zachraň se a ušetři si tím opravdu mooooc trápení. Jen naprosté minimum alkoholiků se vyléčí. A i kdyby se to jemu nakonec podařilo, ty mezitím stresem, strachem a snahou o záchranu zestárneš a zkazíš si nejlepší roky života.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35683
25.10.24 06:33

Zdrhej

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10185
25.10.24 06:46