Přivýdělek z domu

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Vejunkaap
26.5.21 09:44

Přivýdělek z domu

Zdravím. :kytka: Jsem tu nováček a ráda bych se vás chtěla zeptat, jestli nevíte o nějaké práci z domova, kde by k práci postačil pokud možno pouze telefon(notebook mám bohužel dočasně v opravě). Máte nějakou solidní práci a jak jste s ní spokojení? Jsem maminka na mateřské. Děkuji předem za jakekolov rady. :srdce:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1479
26.5.21 10:30

@Vejunkaap Přidávám se k diskuzi, také by mě zajímalo… Předem díky za odpovědi :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26.5.21 10:43

Ahoj, taky mě to zajímá a tak se přidávám k diskuzi :)

Každopádně nejlepší je se domluvit se zaměstnavatelem, když se jde na mateřskou:) Sice je zaměstnankyně na „dovolené“, ale může dostat třeba DPP/DPČ na jinou práci. Samozřejmě ne každé zaměstnání to dovoluje, ale jestli ano, tak je to nejlepší :) Člověk už zaměstnavatele a lidi zná, ví co a jak a nemusí se zaučovat apod. :) Tak je to win win pro obě strany. :potlesk:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
158
26.5.21 11:16

Ahoj, od listopadu budu doma s mimčem, tak by se mi také něco takového líbilo a přidávám se :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4155
26.5.21 11:30

Takové práce nejsou. Buď něco umíš a nabídneš své služby (účetnictví, překlady, práce v IT, hlídání nebo doučování dětí, žehlení…) a nebo budeš zkoušet různé pochybné nabídky z internetu kde zaplatíš různé vstupní poplatky s nevyděláš nic.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2327
26.5.21 12:21

Tady máš práci z domu, musíš ale umět anglicky na komunikativní úrovni. Zpracovávání došlých zakázek, vyjednávání ubytování, zabezpečení transferů v destinaci, generování zájezdů atd.
https://www.prace.cz/…/1561285903/?…
Full home office, práce PO-PÁ 9-17, na HPP.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2558
26.5.21 12:31