Problém při čtení

Anonymní
27.2.20 19:05

Problém při čtení

Dobrý večer. Jak už vyplývá z názvu, mám problém když čtu nebo komunikuju s lidmi. Studuju střední skolu a pokaždé když mám něco přečíst, tak se mi zrychlí tep a mám pocit, že ze sebe nic nevydám. Ale je to jak kdy… někdy to přečtu bez problému a někdy se zasekavam. Nechápu to :nevim: Jsme ve třídě samé holky, takže se mi nesmejou, ale každopádně mě to hrozne omezuje. Tak se chci zeptat jestli s tím má nebo měl někdo taky problém? A jak jste proti tomu bojovali?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
23230
27.2.20 19:27

Ten problém jsi měla vždycky nebo až poslední dobou?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3172
27.2.20 19:30
@Anonymní píše:
Dobrý večer. Jak už vyplývá z názvu, mám problém když čtu nebo komunikuju s lidmi. Studuju střední skolu a pokaždé když mám něco přečíst, tak se mi zrychlí tep a mám pocit, že ze sebe nic nevydám. Ale je to jak kdy… někdy to přečtu bez problému a někdy se zasekavam. Nechápu to :nevim: Jsme ve třídě samé holky, takže se mi nesmejou, ale každopádně mě to hrozne omezuje. Tak se chci zeptat jestli s tím má nebo měl někdo taky problém? A jak jste proti tomu bojovali?

toto jsem mívala taky, je to tréma, prostě strach, že se ztrapníš, zakoktáš se, nebo přečteš slovo jinak než jak je napsané, a tak pak sekáš chyby ještě větší a horší…to chce trénink a hlavně posílit sebevědomí!! Když si budeš věřit bude vše náhle jednodušší ;) jako dospělá už s tím problém nemám ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
27.2.20 19:36

@hanka.br. Začalo to tak od 5.třídy kdy jsme měli jednoho učitele na matiku a já se ho strasne bála a koktala. Pamatuju, jak se mi za to ve třídě smáli. Jestli to může být z toho… :nevim: nevím jak se toho konečně zbavit.

• Citovat
  • Nahlásit
23230
27.2.20 19:41
@Anonymní píše: