Problém s ústní dutinou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
chipsa
Extra třída :D 13148 příspěvků 07.11.14 16:46
Problém s ústní dutinou

Dobrý den, je to asi týden co mě začal trápit problém který jsem ale nikdy neměla. Čistím si zuby pravidelně, používám i mezizubní kartáčky. Mám jak elektrický zubní kartáček, tak manuální kartáček. A si za poslední týden najednou během dne začnu víc slintat, mám jakýsi překyselený žaludek a trápí mě zápach mezi zuby. Čím to? Ikdyž si vezmu žvýkačku, cítím ten smrad, je mě to nepříjemné.

Reakce:
JayLee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.11.14 16:49
@chipsa píše:
Dobrý den, je to asi týden co mě začal trápit problém který jsem ale nikdy neměla. Čistím si zuby pravidelně, používám i mezizubní kartáčky. Mám jak elektrický zubní kartáček, tak manuální kartáček. A si za poslední týden najednou během dne začnu víc slintat, mám jakýsi překyselený žaludek a trápí mě zápach mezi zuby. Čím to? Ikdyž si vezmu žvýkačku, cítím ten smrad, je mě to nepříjemné.

to, ze mas zapach z ust přes toto vse co delas, tak je vetsinou něco spatne se zaludkem nez s dutinu jako takovou ;) takze bych spis hledala problém tam :think: :nevim:

chipsa
Extra třída :D 13148 příspěvků 07.11.14 16:50

Začala jsem konzumovat větší množství vitamínů v podobě tablet. Je možné že by ty tablety žaludku vadily?

Pipet
Generální žvanilka 24211 příspěvků 07.11.14 16:55

@chipsa vysaď a uvidíš… Taky si myslím, že spíš žaludek. Nebo nemáš třeba čepy na mandlích?

chipsa
Extra třída :D 13148 příspěvků 07.11.14 16:57

Co to je čepy na mandlích?

JayLee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.11.14 16:58
@chipsa píše:
Začala jsem konzumovat větší množství vitamínů v podobě tablet. Je možné že by ty tablety žaludku vadily?

vůbec bych se nedivila :pankac: tohle mi rikala uz kdysi moje zubařka, ze kdyz clovek dela vse co pises a i presto mu zapacha z ust, tak je je to problematika zaludku nikoliv ustni dutiny jako takove takze se něco muselo zmenit a pokud ty jsi zacala dlbat vic vitaminu kor v tabletach, tak není nic jenodussiho nez s nima chvili prestat a uvidíš za v tom bude rozdil a pokud ano, tak mas pricinu a pokud ne tak :think: :nevim: ale vsadila bych mozna i na to, ze je to timhle 8)

Pipet
Generální žvanilka 24211 příspěvků 07.11.14 17:00
@chipsa píše:
Co to je čepy na mandlích?

Když otevřeš hodně dokořán pusu, tak vzadu po stranách jsou krční mandle - takové růžové věci… A čepy jsou bílé „usazeniny“ na těch mandlích, puntíky.

Lizzi
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.11.14 17:41

Jak píšou holky, to už není problém ústní dutiny, ale problém zažívacího traktu. Vysaď tablety a nasaď třeba ovoce nebo vitamíny v jiné formě a uvidíš :-)

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Blíží se zápisy do prvních tříd. Na co se připravit?

Po celý duben budou probíhat na státních i soukromých základních školách... číst dále >

5 netradičních jarních tipů co podniknout v Praze

Rozhodli jste se na počátku jara navštívit hlavní město? Stověžatá Praha... číst dále >

Články z Expres.cz

Hrad ve skále, který chátrá. Jaký je příběh Krejčířovy vily a proč se ji lidé bojí koupit?

Kdysi to v honosné a vysokou zdí opevněné vile tyčící se nad městečkem... číst dále >

Fotogalerie z červeného koberce: Udílení cen Český lev z pražského Rudolfina

Dnes se v pražském Rudolfinu sejde herecká elita, abychom zjistili, kdo v... číst dále >