Problémový předškolák

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.02.19 02:51
Problémový předškolák

Ahoj všem :)
Už nějakou dobu se dost trápím. Syn je předškolák a neustále na něj slyším snížnosti ze školky. V předchozí školce ho učitelky milovaly ale tady je stále nějaký problém. Navštívili jsme už i dva psychology a oba řekli že syn je velmi nadaný, dopředu oproti ostatním předškolákům, dokáže se velmi dlouho soustředit a že je v pořádku. Mě ale učitelky tvrdí že neuznává autority, nevychází se spolužáky, prý je trochu šikanuje. Také mi třeba řeknou že někoho bouchl atd. Ptám se ho tedy potom proč někoho bouchl a z něj vyleze že se bránil protože když prosil paní učitelku o pomoc tak neslyšela. Prvně jsem si říkala že možná si vymýšlí jelikož mi připadalo divné aby mi učitelka neřekla pravdu ale potom jsem paní učitelku přistihla párkrát při lži i při tom že mi neřekla celou pravdu. Nedalo mi to a mluvila jsem i s trenéry v kroužku kam syn chodí a ti mi řekli že je velmi živý a je ho všude plno ale nikomu neubližuje. Syn se do školky těší a když z ní odchází tak je veselý. Nechápu tedy kde je problém. Mluvila jsem o tom i s učitelkami z jiné školky a ty mi řekly že si myslí že jim vadí jeho živost a že Bůh ví co se v té školce děje. Že to může být i tak že on je ten kterému se ubližuje. Školku už dochodíme ale bojím se školy. Nechceme zase narazit na někoho komu bude vadit živé dítě. A podle všech doktorů, psychologů, psychiatrů i neurologů je syn prý naprosto normální. Zažil jste někdo živé dítě a nástup do školy? Jak na to učitelé reagovali? A jak to zvládalo dítě? stresuji se zbytečně?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
lorelai947
Zasloužilá kecalka 565 příspěvků 28.02.19 06:35

Obávám se, že tohle je ale spíše o tom na jakou učitelku pak narazíte… :nevim:

unuděná
Kelišová 6968 příspěvků 28.02.19 06:41