Problémy s randěním

13
18.10.22 23:51

Problémy s randěním

Dobrý den,
mám takový dotaz. Je mi 23 let a ještě jsem neměla žádného přítele. Už mě to vyloženě deptá, protože nechci být pořád sama. Založila jsem si už asi 4 roky zpátky seznamku a s pár muži jsem se sešla. Jde ale o to, že mám od mala lehkou dětskou mozkovou obrnu a tím pádem si moc nevěřím. Psychické problémy jako úzkost a deprese mi začaly v pubertě, asi když mi bylo 17, předtím jsem nic neřešila… Ale v tom teenagerovském věku jsem byla dost rozhozená z toho, že chodím jinak než ostatní a pořádně jsem si to teprve uvědomila, takže mi připadá, že mám od té doby i problém se sebevědomím.. Samozřejmě od mala cvičím, byla jsem i na dvou operacích atd. ale není to ono a bude to asi vidět napořád :( V pubertě jsem byla i u psychologa, ale nějak extra se mi nezdá, že by to pomohlo. Nakonec jsem si musela pomoc nějak sama a cítím se teď celkově o dost lépe, jen ty vztahy mě štvou. Teď studuju VŠ v Praze a abych se teda dostala k věci, tak jsem nedávno byla s jedním milým klukem na rande a už od začátku jsem věděla, že mě přitahuje a že mám zájem a on měl zjevně taky. Po druhém rande se mě pokusil políbit, jenže já jsem tak trochu ucukla :( Přitom, jak píšu cítila jsem, že mě přitahuje, pak jsem mu napsala, že se omlouvám, že ještě nejsem asi na vztah připravená a zůstali jsme jen kamarádi. Jenže teď se stýkám s někým jiným a zkouším znova randit, ale nejsem si tam jistá, jestli mě dotyčný úplně nějak přitahuje, ale cítím, že je moc milý a empatický. Dnes se mi taky pokusil dát pusu nebo se spíše zeptal, ale řekla jsem mu, že se cítím nervózně, tak úplně v klidu řekl, nevadí půjdeme na to pomalu a až se nebudeš cítit nervózní tak to třeba příště zkusíme. Hrozně si tohohle vážím, protože v dnešní době mi přijde, že pokud na 2. rande nedám alespoň polibek, tak se na mě ten druhý logicky vyprdne. Jenže většinou, když jdu s někým takhle na rande ze seznamky, tak nikdy necítím takovou tu lásku na první pohled a po