Problémy ve školce

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1633
9.3.11 16:32

Problémy ve školce

Ahoj holky, potřebovala bych poradit. Moje dcera Terezka začla chodit od února do školky, na začátku byla hodná, miloučka, po ránu tedy poplákavala, ale pak se to spravilo. V pondělí jsem se ptala učitelky, jak se Terzka chová a jestli jí a tak, no řikala, že je jako generál, nařizuje dětem, co dělat a tak, hraje si spíš s klukama a že se i pere, bere dětem věci a tak, dneska jsem si pro ní šla a učitelka si mi stěžovala, že kousla jednu holčičku do nosu, že jí něco sebrala a ona, že se prostě naštvala a kousla jí, vůbec nevim, co s tim, když u toho prostě nejsem, tak jí jen doma vysvětlím, že tohle se ve školce nedělá a že se nemá prát a být na děti ošklivá, poradíte co udělat víc, aby nebyla taková?díky Eva

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
55
9.3.11 16:45

To je nepříjemná situace,ale podle mě ,když si o tom s dcerou povídáte doma ,tak to stejně udělá znovu. Jedná v afektu,když ji nějaké dítě nechce něco dát nebo sebere.Prostě se s tím ještě neumí srovnat a jedná jak ji napadne. Tohle by měla vyřešit učitelka.......časem se to srovná.Když ji učitelka bude opětovně vysvětlovat,že se to nesmí a musí ji také více hlídat. Chodí do školky krátce,takže si teprve zvyká na to ,jak to ve školce s dětmi chodí. Musí si zvyknout,že jsou hračky i pro ostatní...... :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1227
9.3.11 17:01

musím se přidat, je to nepříjemná situace, člověk neví, jak se k tomu postavit, my jsme to měli taky tak
Jareček začal chodit loni v lednu (to mu byly 3 roky a 2 měsíce), a dělal to stejné, děti si rovnal podle toho, jak mu to vyhovovalo, všechno muselo být podle něj, kousání tu taky několikrát bylo, děti bil, shazoval na zem, prostě se neuměl jinak srovnat s kolektivem