Prodavač - Středočeský kraj

6.5.21 07:22

Prodavač- Středočeský kraj

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je tu někdo, kdo studoval prodavačku v Středočeském kraji?
A třeba má zkušenost, že ta škola byla fajn, dobrý přístup učitelů, dobře je připravovali na výučňák, protože to se o naší škole říct nedá.

Já osobně studuju prodavačku v Praze a přístup našich učitelů mi přijde na nic, proto přemýšlím o přestupu.
Ale zase na jednu stranu, příští rok jdu do třeťaku, tak už to snad vydržím.

Jde o to, že stále něco píšeme, na jiných školách to tak není a to máme dostatek známek.
Přístup učitelů na hlavní předměty je velice špatný a většinou nás jen zaúkolují, než aby s námi látku probrali.
Naše škola bere prakticky každého a nechá ho tam až to třeťaku a to mi vadí, i ty kteří jsou na pětkách.
A k jedné učitelce většina lidí ani nechodí na hodiny a to je důležitý předmět ke zkouškám, protože se jí bojí, má velice špatný přístup..

Máte třeba zkušenost s nějakou jinou školou?
Třeba v Neratovicích?
Děkuji, protože už si nevím rady.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
6.5.21 08:03

Ahoj, chodila jsem na Karmel v Mladé Boleslavi a doporučuji ti tam za žádnou cenu nechodit. Učitelé tam stojí za nic, je tam ve velké míře šikana, kterou vůbec nikdo neřeší a když jí chce žák řešit tak z toho ještě mají srandu. Úroveň školy nula, takže já přešla raději na školu do Prahy a byla jsem spokojená a úroveň daleko lepší. Každopádně tu v Neratovicích si docela lidí chválí. Prosím o anonym z důvodu osobních informací.

• Citovat
  • Nahlásit
10993
6.5.21 08:04
@Miriam112233 píše:
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je tu někdo, kdo studoval prodavačku v Středočeském kraji?
A třeba má zkušenost, že ta škola byla fajn, dobrý přístup učitelů, dobře je připravovali na výučňák, protože to se o naší škole říct nedá.

Já osobně studuju prodavačku v Praze a přístup našich učitelů mi přijde na nic, proto přemýšlím o přestupu.