Prodloužení řas - svědění, řezání

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
12.5.21 08:47

Prodlužení řas - problém

Dobrý den, chtěla jsem se Vas zeptat.

Dělám prodloužení řas, už celkem dlouho, ale stále jsem začátečník, holek na doplnění mam hodně a jsou spokojene.
Teď se mi ale v poslední době stalo, ze 3 klientky si musely řasy samé sundat, že je to řezalo, palilo a svědělo. Ty holky už ke mne chodí dlouho a stalo se to až teď. Ostatní klientky v pohodě.
Tak jsem se chtěla zeptat zda nevíte co s tím? Myslela jsem si, ze možná jak teď vše roste jestli nemají alergii, nebo alergii já lepidlo, ale zase divné, že po takové době, ještě jsem četla něco o parazitech v řasach to by taky mohlo byt, vše čistím, dezinfikuju před každou klientkou, veci používám ze smart lashes. Dekuji za Vaše rady

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Janli
12.5.21 08:54

Prodloužený řasy způsobují syndrom suchého oka, respirátory a roušky tomu ještě přidávají, protože vydechovaný vzduch jde často kolem očí. Děvčata by tu umělou hrůzu měly shodit a dát očím oddech. Jinak kapat umělý slzy během celýho dne.

• Citovat
  • Upravit
24749
12.5.21 10:15

A nezměnila jsi lepidlo?? jakýkoliv materiál?
hele, mně (jako klientce) to taky nesedělo a vadilo, trochu dráždění a nešlo ani promnout očko :lol: umělina prostě bude vždy jen umělina..
letělo to do koše za dva týdny…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
12.5.21 10:17

@Lucy75 právě všechno furt stejné mám, mě spíše zaskočilo, že 3 klientky takhle najednou a ostatní nic, možná fakt nahoda, že jim to nesedlo, ale chodí ke mně už dele, no zadaha, dekuji za odpověď :srdce:

• Citovat
  • Upravit
1314
12.5.21 12:03