Prosím o názor učitelky MŠ

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6980
28.11.14 00:07

Teda já taky nejsem učitelka, tak snad nevadí že reaguju ;) souhlasím s @Trudinka - pokud to tam vypadá tak, jak popisuješ, tak učitelky svůj díl odpovědnosti za to co se stalo nesou. Máme tady u nás podobné hřiště - nechodím tam se svýma dětma a to se dvě děti jakž takž dají uhlídat, mít jich na starost víc, tak tam nejdu ani omylem. Takže bych jim to určitě řekla, snažila bych se v klidu a zdůraznila, že to asi není vhodné místo pro mrňata. Pokud tam budou s dětmi chodit dál, tak bych to rozmázla u ostatních rodičů a zkusila se s nimi dohodnout na společném bojkotu tohoto hřiště.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31672
28.11.14 00:14

Učitelka nejsem, ale tohle bych teda hrotila hodně, kdyby tam byla jehla, a infikovaná, tak se mohlo stát hodně velký neštěstí, tohle přece učitelky musí ohlídat, a když ne, tak na takový hřiště nemají s dětma chodit :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22039
28.11.14 00:24
@Klementyna píše:
Souhlasim se vsim, jen toto bych upravila na - nesmi na ni sahat, ale okamzite o ni rict pritomne dospele osobe.
Prece jen, co kdyby to bylo i s jehlou a pichl by se… :think:

Jj, přesně tak :palec:

Bohužel, pro mé děti, speciálně syna, je smysluplná pouze moje verze. Sáhnou si kdykoli, kdekoli, na cokoli, bez ohledu na vydané pokyny… já to vím.

Proto je pro mě - čistě dnes, v tuto chvíli - důležitější pokyn "ukážeš MÁMĚ, TÁTOVI, ZUZANCE, MÍŠE, ELIŠCE… protože vím, že tam to IHNED šťastně ukáže… s klidem, bez pocitu neklidu a výčitek… prostě jako fakt.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.11.14 09:32