Prosulpin NÚ

10
21.4.21 21:04

Prosulpin NÚ

Zdravím, beru druhým dnem prosulpin spolu se sertralinem a celí dnešní večer me je zle od žaludku, mám třes, jsem totálně zmatená, chytam do toho i uzkosti.. mohu si na to vzít neurol? Popřípadě mám ten prosulpin vysadit? A říct si o jiné léky? Sertralin me to nikdy nedělal, muže to být nejspíš tím ze mám anémií (thalasemie) ale jistá si nejsem

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
23.4.21 00:31
@Bumba12 píše:
Zdravím, beru druhým dnem prosulpin spolu se sertralinem a celí dnešní večer me je zle od žaludku, mám třes, jsem totálně zmatená, chytam do toho i uzkosti.. mohu si na to vzít neurol? Popřípadě mám ten prosulpin vysadit? A říct si o jiné léky? Sertralin me to nikdy nedělal, muže to být nejspíš tím ze mám anémií (thalasemie) ale jistá si nejsem

Určitě bych zavolala lékaři a vše konzultovala. Na prosulpin bacha, doktorka mi ho dala na nespavost, ale vedlejší účinky jsou laktace a ztráta menstruace, což ve mně vyvolalo ještě větší pocity úzkosti, takže jsem si vzala jednu tabletku a pak už jsem to nebrala a a radši se vyspala přes den :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat