Psychóza se schizofrenií, návrat?

Anonymní
10.1.19 23:57

Psychóza se schizofrenií, návrat?

Hezký večer, chci se zeptat, snad se zde najde někdo této problematiky znalý… Července srpen a část září jsem byl hospitalizovan v léčebně s psychózou se sklonem ke sch. Teď jsem na depotních injekcích a ráno beru jeden lék na deprese, dnes se mi stalo, že jsem pocítil opět „nemocné myšlenky“ přemýšlel jsem přesně jako před léčbou nemoci, dost mě to zaskočilo a chci se zeptat jestli je možné aby se nemoc objevila při probíhající léčbě…? S lékařem vše zmonzultuji samozřejmě, ale prozatím bych se rád obrátil na vás zde. Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

240
11.1.19 04:59

Bohužel se to občas stává, někdy prostě ten lék nezabírá, je třeba ho vyměnit, zvednout dávky nebo zkusit jiné metody léčby.
Je dobře, že si to včas uvědomuješ a jdeš hned za doktorem.
Zkus s těmi myšlenkami experimentovat, jak to udělat, abys poznal, že nejsou pravé, ale jsou to jen myšlenky či hlasy a nedat jim prostor, aby tě ovládaly. Prostě tam třeba občas budou, budou si něco kafrat, ale nebudou důležité, nebudou tě ovládat. Podívej se na film Čistá duše. Film inspirovaný autentickým životním příběhem Johna Forbese Nashe ml., nositele Nobelovy ceny za ekonomii, který měl schizofrenii a naučil se ty bludy a haluze krotit, protože mu prášky nepomáhaly.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3064
11.1.19 14:15
@Anonymní píše:
Hezký večer, chci se zeptat, snad se zde najde někdo této problematiky znalý… Července srpen a část září jsem byl hospitalizovan v léčebně s psychózou se sklonem ke sch. Teď jsem na depotních injekcích a ráno beru jeden lék na deprese, dnes se mi stalo, že jsem pocítil opět „nemocné myšlenky“ přemýšlel jsem přesně jako před léčbou nemoci, dost mě to zaskočilo a chci se zeptat jestli je možné aby se nemoc objevila při probíhající léčbě…? S lékařem vše zmonzultuji samozřejmě, ale prozatím bych se rád obrátil na vás zde. Děkuji

Je to určitě možné, můžeš mít psychoataka i při pravidelné medikaci..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
396
11.1.19 15:36

Může se to stát a stává se to i při celkem úspěšné léčbě,že se předchozí potíže trochu připomenou.Neznamená to,že léky nezabírají,je to jen přechodný " flashback" a zase se to srovná.Není potřeba se toho bát,jen o tom vědět a sdělit to i svému lékaři.Přeji hodně zdraví!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
11.1.19 22:02

Děkuji všem.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama